ضرورت بهبود نظارت و بازرسی نمازخانه‌های بین راهی
کد خبر: 3563590
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۷
عبدی تأکید کرد:

ضرورت بهبود نظارت و بازرسی نمازخانه‌های بین راهی

گروه اجتماعی: مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل گفت: لازم است نظارت و بازرسی نمازخانه‌های بین راهی بهبود یابد تا بتوان خدمات معنوی مناسبی به مسافران و گردشگران استان ارائه کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، الله شکر عبدی مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل روز گذشته 27 دی‌ماه در جلسه بررسی وضعیت نمازخانه‌های بین‌راهی در اردبیل تصریح کرد: متأسفانه اغلب نمازخانه‌هایی که در آب‌های درمانی و مراکز گردشگری وجود دارد در وضعیت مناسبی نگه‌داری نمی‌شود.
وی افزود: به عنوان مثال بارها وضعیت نمازخانه آبدرمانی سردابه اعلام شده و از متولیان درخواست کردیم نسبت به ساماندهی اقدام کنند اما عملاً تأکیدات بی‌نتیجه است.
مدیر ستاد اقامه نماز استان متذکر شد: بی‌توجهی به نمازخانه‌ها در وضعیتی است که برخی مراکز حتی درآمد قابل‌توجهی در تعطیلات کسب می‌کنند اما به نگه‌داری نمازخانه توجهی نشان نمی‌دهند.
به گفته عبدی به غیر از پنج نمازخانه بین‌راهی مابقی نمازخانه‌های بین‌راهی نیز وضعیت مناسبی ندارند و به عنوان مثال از مسیر نمین تا اردبیل سه نمازخانه ساخته شده که متناسب با هزینه اولیه احداث خدمات ارائه نمی‌دهد.
وی تأکید کرد: متأسفانه در تعطیلات ارائه خدمات رفاهی مادی برجسته می‌شود، در حالی که لازم است در کنار خدمات مادی به خدمات معنوی نیز توجه نشان داد.
مدیر ستاد اقامه نماز استان به ضرورت توجه به نقش نماز در سفرهای نوروزی تأکید کرد و خواستار توجه به نقش نماز در سلامت سفرهای نوروزی شد.
عبدی افزود: لازم است نظارت و بازرسی به نمازخانه‌ها بهبود یابد تا بتوان خدمات معنوی مناسبی به مسافران و گردشگران استان ارائه کرد.
captcha