رتبه نخست آذربایجان‌شرقی در ساماندهی امور جوانان
کد خبر: 3563593
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۲
نظمی خبر داد:

رتبه نخست آذربایجان‌شرقی در ساماندهی امور جوانان

گروه اجتماعی: مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی از کسب رتبه نخست این استان در ساماندهی امور جوانان و اجرایی کردن مصوبات مربوط به امور جوانان در کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان، جمشید نظمی، مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: آذربایجان‌شرقی در برگزاری جلسات مربوط به ساماندهی امور جوانان و اجرائی کردن 70 درصد از مصوبات، رتبه اول کشور را دارد.

وی، با ارائه گزارشی از عملکرد ستاد ساماندهی امور جوانان این استان اظهار کرد: طی ۹ ماه امسال ۶۷۰ مصوبه در جلسات ستاد ساماندهی استان به تصویب رسیده که ۷۰ درصد آن‌ها اجرایی شده است همچنین در این 9 ماهه 92 جلسه ستاد در شهرستانها و 7 جلسه ستاد به صورت استانی برگزار شده است.

دبیرستاد ساماندهی امور جوانان استان افزود: شهرستان‌های شبستر، عجب‌شیر، میانه و ورزقان از جمله شهرستان های موفق در برگزاری جلسه و اجرای مصوبات ستاد ساماندهی امور جوانان هستند.
نظمی خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های اولویت دار و مهم وزارتخانه ورزش و جوانان توجه بیشتر به موضوع جوانان و مشکلات و مسایل این قشر است که در همین رابطه اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی نیز اقداماتی را انجام داده است.

وی، همکاری و تعامل سازنده و منطقی بین دستگاه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی با اداره کل ورزش و جوانان را یکی از راهکارهای مهم و اصلی برای برنامه ریزی‌های کلان در حوزه جوانان عنوان کرد و اظهار کرد: معضلات و مشکلات مهم حوزه جوانان باید به طور ریشه‌ای بررسی و راهکارهای متناسب برای حل آنها تدوین شود.

نظمی گفت: در بحث ساماندهی امور جوانان، پیشگیری مهم‌تر از درمان است که باید بیشتر مورد توجه دستگاه‌های مربوط در امور جوانان قرار بگیرد.
captcha