تجلیل از نظریه‌پرداز IT به همراه شخصیت‌های مذهبی و قرآنی
کد خبر: 3563647
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۲

تجلیل از نظریه‌پرداز IT به همراه شخصیت‌های مذهبی و قرآنی

گروه شبکه‌های اجتماعی: آئین سپاس از سه شخصیت علمی، هنری و مذهبی طی مراسمی با عنوان «روز فرهنگ»، پنج‌شنبه 30 دی ساعت 15 از سوی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 11در پردیس سینمایی رازی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، در آئین سپاس از سه شخصیت علمی، هنری و مذهبی، پروفسور مونس علی فرمنش، متخصص و نظریه‌پرداز IT، سید ناصر میردامادی قاری بین‌المللی قرآن و پژوهشگر قرآنی و جمشید اکبرزاده رضایی مخترع و پژوهشگر جلوه‌های ویژه در سینما و تئاتر تجلیل می‌شوند.

پروفسور مونس علی فرمنش  متولد سال 1312 و دارای مدرک دکترای علوم کامپیوتر از دانشگاه جورج واشنگتن است. وی بیش از 30 سال در تمامی مقاطع تحصیلی دانشگاه‌های مهم از جمله دانشگاه تهران، شریف، علم و صنعت، شهید بهشتی، امیرکبیر، خواجه نصیر و ... تدریس کرده و کتاب‌های زیادی را در این عرصه به رشته تحریر درآورده است.

سید ناصر میردامادی قاری بین‌المللی است و سال‌ها از محضر اساتیدی چون مرحوم ابراهیم پورفرزیب(مولایی) و سید محسن موسوی‌ بلده بهره جسته است. میردامادی دارای مقام‌های برتر داخلی و بین‌المللی چون مقام سوم مسابقات بین‌الملی سوریه در سال ۷۱ است.

جمشید اکبرزاده رضایی دارای مدرک دکتری  DBA از کشور آلمان است. وی بیش از 50 دستگاه در زمینه‌های مختلف اختراع  و مؤسس و بنیان‌گذار جلوه‌های ویژه در تئاتر کشور است. اکبرزاده برای اولین‌بار در ایران کارگاه آموزشی تکنیک‌های فالی(صداسازی و صدا گذاری) ویژه فیلم‌های سینمایی و تئاتر  را در فرهنگسرای فناوری اطلاعات برگزار می‌کند.

سخنرانی مدیر فرهنگی هنری منطقه11، اجرای زنده موسیقی سنتی، پخش کلیپ، سخنرانی تجلیل شوندگان و اهداء لوح سپاس و هدیه مراسم تقدیر از بخش های مختلف  ویژه‌برنامه «روز فرهنگ» به شمار می‌رود.

علاقمندان می‌توانند برای شرکت دراین مراسم به پردیس سینمایی رازی واقع در خیابان هلال احمر، نرسیده به میدان رازی مراجعه و یا برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 66902138 تماس بگیرند.
captcha