کارگاه آموزشی «طرح مبین» در خرم‌آباد برگزار شد
کد خبر: 3563673
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹
ویژه نمازیاوران؛

کارگاه آموزشی «طرح مبین» در خرم‌آباد برگزار شد

گروه فرهنگی: کارگاه آموزشی طرح مبین «مدیریت برنامه‌های یاوران نماز» دوشنبه، 27 دی‎ماه با شرکت بیش‌ از 600 نفر از مدیران دوره‌های مختلف تحصیلی شهرستان خرم‌آباد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، کارگاه آموزشی طرح مبین «مدیریت برنامه‌های یاوران نماز» با هدف توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز در مدارس دوشنبه، 27 دی‎ماه با شرکت بیش‌از 600 نفر از مدیران دوره‌های مختلف تحصیلی شهرستان خرم‌آباد برگزار شد.
محمد تقوی، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش لرستان  در رابطه با این کارگاه آموزشی به خبرنگاران، گفت: ما به‌دنبال شیوه‌های مدیریت اقامه نماز و جذاب‌سازی برنامه‌های نماز در مدارس هستیم و اجرای «طرح مبین» می‌تواند راهكاری اصولی و هدفمند به مدیران مدارس ارائه کند.
وی ابراز امیدواری كرد كه با  اقامه فریضه نماز در مدارس، توجه بیش از پیش مدیران و اولیای مدرسه و دانش‌آموزان به این موضوع مهم و اساسی مبذول شود.  
رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش لرستان اقامه نماز و ترویج نماز را عاملی مؤثر برای نیل به اهداف کلان تعلیم و تربیت برشمرد و اضافه کرد: مانوس کردن جوانان و نوجوانان با نماز و فلسفه نماز می‌تواند از بسیاری از آسیب‌های اجتماعی جلوگیری کرده و دانش‌آموزان را در برابر تهاجم نرم فرهنگی دشمن محافظت کرد.
وی گفت: در این کارگاه آموزشی، حجت‌الاسلام چراغی، مدرس این طرح به‌صورت مبسوط در خصوص شیوه‌های دعوت به نماز مطالبی را ارائه کرد.
captcha