همایش الگوهای صبر و مقاومت در خراسان جنوبی برگزار می‌شود
کد خبر: 3563705
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۸

همایش الگوهای صبر و مقاومت در خراسان جنوبی برگزار می‌شود

گروه فرهنگی: معاون فرهنگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌جنوبی گفت: با هدف تجلیل از مادران شهدای دوران دفاع مقدس چهارمین جشنواره الگوهای صبر و مقاومت در خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

مهدی رحیم‌آبادی، معاون فرهنگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌جنوبی گفت: چهارمین جشنواره الگوهای صبر و مقاومت در نیمه اول اسفندماه سال جاری در خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: این جشنواره با هدف تجلیل از مادران شهدای دوران دفاع مقدس، تببین الگوی سبک زندگی اسلامی، تبیین نقش مادرانه مادران ایثارگران و الگوسازی شخصیت بالای حضرت زهرا (س) و حضرت زینب(س) در ابعاد خانوادگی، فردی و اجتماعی از جمله اهداف این جشنواره است.

معاون فرهنگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌جنوبی بیان کرد: این جشنواره با هدف جریان‌سازی فرهنگی به منظور پرورش روحیه تکریم ایثارگران در جامعه به ویژه در نسل جوان برگزار می‌شود چرا که بیان این ایثارگری‌ها است که جامعه را مقاوم و مستحکم می‌کند.

رحیم‌آبادی یادآور شد: تلاش ما بر این است که از مهمانان کشوری نیز برای شرکت در این جشنواره دعوت کنیم تا بهانه‌ای برای بیان زحمات و فداکاری‌های مادران شهداء باشد.

captcha