سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی در برنامه رادیویی «خانه ما»
کد خبر: 3563782
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۵

سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی در برنامه رادیویی «خانه ما»

گروه هنر: برنامه رادیویی «خانه ما» که با رویکرد ارائه الگوی مناسب سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی، پخش می‌شود، امروز 28 دی‌ماه به «طلاق عاطفی و تاثیر آن روی فرزندان» اختصاص یافته است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) به نقل از روابط عمومی رادیو تهران، علی‌رضا حبیبی مدیر گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران گفت: برنامه خانه ما توجه اساسی به نهاد خانواده و جمعیت دارد و در قالب یک خانواده و به صورت نمایشی با حضور کارشناس و مشارکت و تعامل مخاطبان تلفنی و پیامکی تولید می‌شود. این برنامه امروز با بررسی طلاق عاطفی و تاثیر آن روی فرزندان با حضور دکتر مریم جلالی روی آنتن می‌رود.

وی با اشاره به نقاط قوت این برنامه افزود: از جمله نقاط قوت برنامه خانه ما استفاده از قالب نمایشی در تمام برنامه‌ها به عنوان اصلی‌ترین بخش برنامه، وجود رابطه دو سویه بین والدین و فرزندان، توجه به نهاد خانواده و روابط زن و شوهر و رابطه بین پدر بزرگ‌ها و مادر بزرگ‌ها به عنوان هسته اصلی خانواده و تکریم آنهاست.

علاوه بر این؛ مشارکت و تعامل مخاطبان، توجه جدی به جایگاه نقش مادر در حمایت معنوی و مسائل عاطفی با همسر و فرزندان، مقوله صله رحم از دیگر مولفه‌های این برنامه است، البته از نقش مشورت در بهبود روابط فردی و گروهی و حل سوء تفاهم‌ها و نگرانی‌های خانوادگی و همچنین وسعت نظر در انتخاب موضوعات و جنبه‌‌های مختلف روابط خانوادگی هم غافل نشده است.

خانه ما برنامه‌ای است که شنبه تا چهارشنبه هر هفته از ساعت 15 و 30 از گروه اخلاق و زندگی شهروندی شبکه رادیویی تهران بر روی موج fm  فرکانس 94 به صورت زنده پخش می‌شود.
captcha