زيرگذر فرهنگی تئاتر شهر ميزبان زنان كارآفرين پايتخت
کد خبر: 3563790
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۶

زيرگذر فرهنگی تئاتر شهر ميزبان زنان كارآفرين پايتخت

گروه جامعه: نمايشگاه فروش محصولات صنايع دستی و كارآفرينی زنان در زيرگذر مترو تئاترشهر پذیرای شهروندان است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به نقل از مديريت ارتباطات و امور بين‌الملل شركت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه، محمد بنی‌حسن، معاون فرهنگی و اجتماعی شركت بهره برداری مترو تهران گفت: نمايشگاه فروش محصولات صنايع دستی و كارآفرينی در راستای حمايت از بانوان كارآفرين و توليدات صنايع دستی و سياست‌های كلی اقتصاد مقاومتی با مشاركت امور بانوان شهرداری منطقه 11 در زيرگذر تئاتر شهر برپا شده است.
 
وی تصريح كرد: هدف اصلی اين نمايشگاه حمايت از كارآفرينی، توليدات خانگی، صنايع دستی و توليد ايرانی است.

بنی‌حسن با اشاره به اينكه در اين نمايشگاه صنايع متنوعی از جمله صنايع چوبی، چرم، تابلو، زيورآلات، سفال و ساير صنايع دستی عرضه شده است افزود: شهروندان می‌توانند تا پايان هفته از اين نمايشگاه در زيرگذر فرهنگی تئاتر شهر بازديد كنند.

بنی‌حسن در ادامه به تقدیر آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) از مترو تهران اشاره كرد و گفت: با توجه به برگزاری برنامه‌های ويژه فرهنگی در هفته ولادت حضرت عبدالعظیم(ع)، اين آستان از معاونت فرهنگی و اجتماعی شركت بهره برداري مترو تهران تقدیر كرد.

وی افزود: برپايی نمایشگاه عکس «نگین ری» و عرضه كتب و محصولات فرهنگی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) از جمله اقدامات مترو در ايام ولادت آن حضرت بود.

captcha