اعزام حافظان قرآن مؤسسه موقوفه مکتب‌القرآن ثارالله(ع) به مشهد
کد خبر: 3563875
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳

اعزام حافظان قرآن مؤسسه موقوفه مکتب‌القرآن ثارالله(ع) به مشهد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: طی اردوی چند روزه، جمعی از حافظان قرآن مؤسسه موقوفه مکتب‌القرآن ثارالله(ع) استان فارس به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

حجت‌الاسلام والمسلمین منصور برزگر، مدیر مؤسسه موقوفه مکتب‌القرآن ثارالله(ع) استان فارس در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ضمن بیان این مطلب گفت: حافظان قرآن کریم این مؤسسه به مدت سه هفته متوالی، هر هفته حدود 40 نفر از بانوان و آقایان به اردوی زیارتی مشهد مقدس اعزام می‌شود.
وی با اشاره به اینکه این اردو از عصر امروز، 28 دی‌ماه آغاز می‌شود، عنوان کرد: طی برنامه‌ریزی انجام شده در مجموع این سه هفته حدود 200 نفر به مشهد مقدس اعزام می‌شوند و ان‌شاءالله در اسفندماه 95 و فروردین‌ و اردیبهشت‌ماه سال 96 نیز حدود هزار نفر به پابوسی حضرت علی‌بن‌ موسی‌الرضا(ع) خواهند رفت.
برزگر اضافه کرد: این حافظان قرآن متشکل از حافظان دوره تخصصی یکساله و حافظان دوره مقطعی در اجزاء 5، 10 و 20 هستند که شرکت‌کننده در دوره‌های مؤسسه هستند.
مدیر مؤسسه موقوفه مکتب‌القرآن ثارالله(ع) استان فارس با اشاره به دیگر برنامه‌های این اردو، بیان کرد: طی هماهنگی با آستان مقدس حضرت ثامن‌الحجج(ع) بازدید از موزه حرم، کتاب‌خانه حرم، میهمان سفره حضرتی و بازدید از دیگر مراکز فرهنگی و حضور در کلاس‌هایی که خادمان حرم به اجرای برنامه می‌پردازند، طی این اردوی چند روزه برگزار می‌شود.
یادآور می‌شود، پایگاه اطلاع‌رسانی مؤسسه موقوفه مکتب‌القرآن ثارالله(ع) به نشانی www.maktabalquran.ir قرار دارد و علاقه‌مندان جهت دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌‌های ۰۷۱۳۲۳۰۱۰۹۰- ۰۷۱۳۲۳۰۲۹۶۴ تماس بگیرند.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۰۹:۳۱
0
0
توجه به حافظان قرآنی اقدامی خوب و ارزشمند است
captcha