چهارمین جشنواره پژوهش برتر به همت دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) برگزار می‌شود
کد خبر: 3563924
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۵
همزمان با رویداد فرهنگی مشهد2017؛

چهارمین جشنواره پژوهش برتر به همت دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) برگزار می‌شود

گروه معارف: ششمین همایش دانشگاهی ادبیات کودک و نوجوان با موضوع ادبیات کودک، نوجوان و معنویت و همچنین چهارمین جشنواره پژوهش برتر به همت دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) و مرکز مطالعات ادبیات کودک دانشگاه شیراز در پایتخت معنوی ایران برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، ششمین همایش دانشگاهی ادبیات کودک و نوجوان با موضوع ادبیات کودک، نوجوان و معنویت با همکاری دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) و مرکز مطالعات کودک دانشگاه شیراز همزمان با چهارمین جشنواره پژوهش برتر در راستای رویداد فرهنگی مشهد 2017 ، اردیبهشت ماه سال آینده در مشهد برگزار می‌شود.
بر اساس این گزارش از همه پژوهشگران، اساتید دانشگاه، دانشجویان تحصیلات تکمیلی و فعالان حوزه ادبیات کودک و نوجوان دعوت شده تا آثار پژوهشی خود را در 11 محور تعریف شده همایش با عنوان‌های ادبیات کودک، نوجوان و معنویت دین، فلسفه، عرفان، زبان‌شناسی و جامعه‌شناسی، فرهنگ عامه و اسطوره‌شناسی، هنر، تصویرگری، رسانه، نقد ادبی، جهانی شدن و ترویج صلح و محیط زیست به دبیرخانه‌های این همایش ارسال کنند.
برای هر محور این همایش چند ریزمحور نیز تعریف شده است تا آثار پژوهشی در هر محور ضمن پرداختن به مباحث ظرفیت‌، آسیب‌، ارزیابی، طرح مسئله و راهکارها به مقصود مورد نظر برگزاری این دوره از همایش با عنوان کودک، نوجوان و معنویت برسد.
علاقه‌مندان به شرکت در ششمین همایش دانشگاهی کودک و نوجوان و همچنین چهارمین جشنواره پژوهش برتر می‌توانند آثار پژوهشی خود را به دبیرخانه‌های برگزار کننده این همایش و جشنواره آن به نشانی مشهد، میدان فلسطین، پردیس رضوان دانشگاه امام رضا(ع) با آدرس الکترونیکی koodak6@imamraeza.ac.ir و همچنین شیراز، پردیس ارم، ساختمان‌های جهان پارس، مرکز مطالعات کودک دانشگاه شیراز با آدرس الکترونیکی succls@shirazu.ac.ir  ارسال کنند.
آخرین مهلت ارسال چکیده مقالات 10 بهمن‌ماه سال جاری و آخرین مهلت ارسال اصل مقالات 28 اسفندماه امسال خواهد بود و زمان اعلام نتایج هیئت داوری 20 فروردین‌ماه سال آینده در نظر گرفته شده است، در نهایت اختتامیه همایش ادبیات کودک، نوجوان و معنویت با معرفی افراد برتر در اردیبهشت‌ماه سال 96 برگزار خواهد شد.     
متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه برگزاری همایش و جشنواره با شماره تماس 05138041 داخلی 3117 دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) و یا سایت همایش به نشانی ccls.imamreza.ac.ir مراجعه کنند.
captcha