پیام انقلاب را هم برای خود و هم نسل جدید یادآور شویم
کد خبر: 3563926
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۷
فرماندار لاهیجان:

پیام انقلاب را هم برای خود و هم نسل جدید یادآور شویم

گروه اجتماعی: احمدی با بیان اینکه خون های زیادی را نثار درخت انقلاب کرده ایم، گفت: می بایست پیام انقلاب را هم برای خود و هم نسل جدید یادآور شویم.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان لاهیجان، سید محمد احمدی، فرماندار شهرستان لاهیجان امروز، 28 دی در نشست مسئولان کمیتههای ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی این شهرستان لاهیجان، با بیان اینکه یکی از مهم ترین ایام در طول سال را در پیش داریم، اظهار کرد: مهم ترین ایام و رویدادها را در دهه فجر خواهیم داشت، زیرا این دهه یک جشن ملی است که یادآور هویت و عزت و آرمان های انقلاب برای ما می باشد.

وی افزود: حادثه انقلاب شکوهمند اسلامی یکی از بزرگترین حوادث قرن اخیر بود که همه ارکان بشریت را تحت تاثیر خود قرار داد. در واقع دهه فجر دوره ای ارزنده و پر از خاطرات تلخ و شیرین برای همه است و هر کدام از ما از آن ایام خاطراتی داریم.

این مقام مسئول تصریح کرد: ما خون های زیادی را نثار درخت انقلاب کرده ایم لذا همه ما باید تلاش کنیم که ایثارگری های شهدا را زنده نگهداریم. می بایست پیام انقلاب را هم برای خود و هم نسل جدید یادآور شویم و اینها مسئولیت ها و وظایف ما را بیشتر خواهد کرد؛ چرا که می بایست به گونه ای برنامه ریزی کنیم که پیام انقلاب به نسل های جدید، به درستی انتقال داده شود.

احمدی با بیان اینکه دهه فجر فرصت مغتنمی برای تبیین ارزش های انقلاب اسلامی به نسل جوان است، افزود: مسئولین نیز می بایست در ایام مبارک دهه فجر در میان مردم حضور پیدا کنند و دوش به دوش مردم پیروزی انقلاب را جشن بگیرند تا مردم به دلگرمی همین مسئولین در صحنه ها حضور پیدا کنند و از انقلاب و آرمان های آن دفاع نمایند.

فرماندار لاهیجان با اشاره به اهمیت هرچه باشکوه تر برگزار شدن جشن ها و مراسمات دهه فجر، گفت:  امروز به برکت انقلاب اسلامی به جایگاهی رسیدیم که ایران اسلامی نقطه امید کشورهای اسلامی و حتی ملل مستضعف جهان است و مایه افتخار جهان تشیع می باشد که این جز عنایت پروردگار نمی باشد.

وی تاکید کرد: همه مراسم ها و برنامه ها باید در قالب ستاد دهه فجر انجام و به صورت کار جمعی مانند برگزاری برنامه های هفته دولت و ایامالله های دیگر که تاکنون به خوبی انجام شده، برگزار گردد.

احمدی خاطرنشان کرد: هرچه برنامه های دهه فجر مردمی تر باشد، شور و شعف بیشتری در بین مردم ایجاد می کند لذا باید کاری کنیم برنامه های مربوط به دهه فجر مردم محور باشند و در برنامه های امسال باید به دنبال ایجاد شور و نشاط اجتماعی باشیم.

فرماندار لاهیجان گفت: همه ایامالله ها و دهه ها هویتش را از انقلاب اسلامی و دهه فجر می گیرند لذا تکلیف است که از تمام ظرفیت و توان در برگزاری این ایام استفاده شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان لاهیجان تصریح کرد: دهه فجر امسال از حساسیت و شور نشاط بیشتری برخوردار است چرا که در ماه های نزدیک به انتخابات هستیم و حضور گسترده و باشکوه مردم در انتخابات، دشمن را ناامید خواهد کرد و با سربلندی ملت ایران، برگ زرین دیگری بر افتخارات کشور افزوده خواهد شد. در واقع دهه فجر فرصت و پیش زمینه مناسبی برای حضور گسترده مردم در انتخابات خواهد بود.

وی ادامه داد: باید برنامه ریزی ها و برنامه هایمان را طوری پیش ببریم که یک انتخابات سالم و با شکوهی را برگزار کنیم، اما نباید فضایی ایجاد شود که عده ای جای نقدهای سازنده، تخریبها را در پیش گیرند و ما قطعا این اجازه را نخواهیم داد.

فرماندار لاهیجان در پایان با اشاره به گذشت یک سال از اجرای برجام، اظهار کرد: موفقیت دولت در مذاکرات هسته ای و اجرای برجام موجب تسریع حرکت جامعه به سوی توسعه شده است. اکنون هوش و عقلانیت دولت تدبیر و امید در سایه حمایتهای مقام معظم رهبری و وفاداری و شکیبایی ملت ایران، برای حفظ عزت ایران اسلامی و دفاع از ارزش ها و آرمان های انقلاب، به بار نشسته و اکنون در آستانه دهه مبارک فجر، سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را در حالی جشن می گیریم که با این موفقیت و اتکا به اقتصاد مقاومتی، دستاوردهای فراوانی را برای ما داشته است.

captcha