برگزاری جشن تولد برای کودکان بی‌بضاعت اردبیل
کد خبر: 3564041
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹

برگزاری جشن تولد برای کودکان بی‌بضاعت اردبیل

گروه اجتماعی: طراح و مجری کمپین دست‌های مهربانی گفت: در این کمپین سعی داریم طرحی به نام مولودی کودکان را کار کنیم و با یادداشت تاریخ تولد و نشانی، برای کودکان بی‌بضاعت تولد بگیریم.

حمید جعفری‌نژاد طراح و مجری کمپین دست‌های مهربانی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، با اشاره به طرح مولودی کودکان، افزود: دراین  کمپین درنظر داریم طرحی به نام مولودی کودکان را کار کنیم که با یادداشت تاریخ تولد و آدرس برای کودکان بی بضاعت تولد بگیریم.
وی ادامه داد: همچنین طرحی برای سرپرست‌‌‌های خانواده که دچار اعتیاد مواد مخدر شده اند را در دست کار داریم تا به کمپ ترک اعتیاد راهنمایی و تشویق کنیم.
جعفری نژاد با اعلام اینکه 200خانواده تحت حمایت این کمپین است، افزود: با حمایت  مرکز پرتو درمانی شفا پرتو، برای کسانی که نیاز به شیمی درمانی دارند ۵۰ درصد تخفیف ارائه می‌شود.
طراح و مجری کمپین دست های مهربانی تصریح کرد: همچنین با همکاری مرکز روانشناسان بیمارانی که احتیاج به مراکز روانپزشکی و روانشناسی داشته باشند رایگان ویزیت می‌شوند.
وی در پایان از اجرای طرح اشتغالزایی در خانه برای زنان خانه‌دار خبر داد و افزود: این طرح شامل کسانی می‌شود که درآمد پایین‌تری دارند.
captcha