اهمیت نان در پیشگیری از بیماری
کد خبر: 3564321
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۸
ایازی بیان کرد:

اهمیت نان در پیشگیری از بیماری

گروه سلامت: معاون اجتماعی وزارت بهداشت در اولین همایش نان سالم با اشاره بر اهمیت اقدامات پیشگیرانه در حوزه سلامت، بر اهمیت استاندارد بودن قوت مردم در سلامت و پیشگیری از بیماری تاکید کرد.

به گزارش حبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، سیدمحمد هادی ایازی، معاون اجتماعی وزارت بهداشت عصر امروز، 29 دی در اولین همایش نان سالم که در مرکز همایش های بین المللی «شهید آوینی» فرهنگسرای بهمن برگزار شد، با بیان اینکه در چند سال گذشته اقدامات بسیار جدی و اساسی در حوزه سلامت مردم انجام شده است، اظهار کرد: ما اعتقاد داریم هر قدر هم که در حوزه سلامت و ارتقای سلامت جامعه هزینه شود، کم است زیرا می تواند به کاهش بیماری ها و هزینه های درمانی کمک کند.

وی با اشاره به برگزاری اولین همایش نان سالم، گفت: برگزاری این همایش تجربه جدیدی است که شاهد مشارکت مردم باشیم و از ظرفیت آنها به نفع سلامت جامعه استفاده کنیم بنابراین در آن، به صنف نانوایان، نکات بهداشتی لازم گفته می شود و از طریق رسانه ها، این نکات بهداشتی به اطلاع مردم و نانوایان در سراسر کشور می رسد.

 ایازی یادآور شد: بر اساس تدبیر وزیر بهداشت، به دنبال ارتباط با صنوف مختلف در جامعه هستیم و به دلیل اهمیت نان در سفره مردم، اولین همایش با موضوع نان، برگزار می‌شود و امیدواریم که ارتباط گسترده‌تری با سایر صنوف داشته باشیم و از ظرفیت آنها برای ارتقای سلامت جامعه استفاده کنیم.

معاونت امور اجتماعی وزارت بهداشت یادآورشد : همایش‌ها و نشست‌های آموزشی بزرگی در کشور برگزار می‌شود اما در این همایش‌ها به دنبال این هستیم تا از نقطه نظرات صنوف مختلف استفاده کنیم به عنوان نمونه نانوایان در طول این همایش‌ها می‌توانند نقطه نظرات خود برای تهیه نان با کیفیت را بیان کنند و امیدواریم که این نشست ها، استمرار داشته باشند.

captcha