سازمان دانش آموزی فرصت مغتنمی برای تقویت حوزه تربیتی و پرورشی است
کد خبر: 3564347
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۹

سازمان دانش آموزی فرصت مغتنمی برای تقویت حوزه تربیتی و پرورشی است

گروه سیاست و اقتصاد: معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران گفت: سازمان دانش آموزی فرصت مغتنمی برای تقویت حوزه تربیتی و پرورشی دانش آموزان است.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران، محمد شعبانی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران ظهر امروز 29 دی ماه در آیین افتتاحیه انتخابات مجامع اعضا، مربیان، مدرسین و پیشکسوتان سازمان دانش آموزی مازندران که در اردوگاه شهدای دانش آموز بادله شهرستان ساری برگزار شد، گفت: فعالیت‌های سازمان دانش آموزی  هرگز مخالف فعالیت‌های حوزه معاونت پرورشی نیست.
وی افزود: برخی گمان می کنند که فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی باعث تضعیف فعالیت‌های پرورشی می‌شود در اشتباه‌اند و این بدین معنا است که درک درستی از سازمان دانش آموزی ندارند.

وی تاکید کرد: بی شک فعالیت‌های تربیتی سازمان دانش آموزی باعث رونق و تقویت اقدامات حوزه پرورشی است.

شعبانی با اشاره به اینکه همواره در نشست‌های بخش حوزه پرورشی و نیز نشست‌های شورای معاونین از سازمان دانش آموزی حمایت کرده و می‌کند، اظهار کرد: سازمان دانش آموزی متعلق به آموزش و پرورش است و با تمام توان برای حل مسائل و مشکلات این بخش تلاش می کند.

وی سازمان دانش آموزی را فرصت مغتنمی برای تقویت حوزه تربیتی و پرورشی دانش آموزان دانست و افزود: در کنار حمایت معاونت پرورشی همت مربیان و اعضا نیز باید جدی تر و پررنگ تر باشد.

شعبانی عنوان کرد: اگر قرار باشد اوضاع سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و دینی جامعه در تمامی بخش‌ها رشد داشته باشد باید تشکل‌های دانش آموزی به ویژه سازمان دانش آموزی تقویت شود.
سازمان دانش آموزی فرصت مغتنمی برای تقویت حوزه تربیتی و پرورشی است

 
captcha