بررسی 10 پرونده در جلسه هیئت رسیدگی به امور مؤسسات/ 2 پرونده تأیید نشد
کد خبر: 3564821
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۳

بررسی 10 پرونده در جلسه هیئت رسیدگی به امور مؤسسات/ 2 پرونده تأیید نشد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: عضو هیئت رسیدگی به امور مؤسسات قرآن و عترت از بررسی 10 پرونده متقاضی تأسیس مؤسسه در جلسه امروز این هیئت و تأیید هشت پرونده خبر داد.

حسین بهبودی،‌ مدیر امور مؤسسات و استان‌های سازمان دارالقرآن الکریم و عضو هیئت رسیدگی به امور مؤسسات قرآن و عترت در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از برگزاری چهل و نهمین جلسه هیئت رسیدگی به امور مؤسسات قرآن و عترت در محل سازمان دارالقرآن الکریم خبر داد و گفت: این جلسه با حضور اکثریت اعضا و با بررسی 10 پرونده متقاضی تأسیس مؤسسات قرآنی برگزار شد.
عضو هیئت رسیدگی به امور مؤسسات قرآن و عترت ادامه داد: با بررسی‌‌هایی که امروز در جلسه هیئت رسیدگی بر روی 10 پرونده انجام شد، در نهایت با تقاضای 8 متقاضی برای تأسیس مؤسسات قرآنی موافقت شد و دو پرونده دیگر به دلیل وجود نقص در پرونده تصویب نشد.
مدیر امور مؤسسات و استان‌های سازمان دارالقرآن الکریم با بیان اینکه هیئت رسیدگی تنها جایی است که وارد بررسی ماهیتی می شود و پرونده‌ها را از لحاظ تطبیق ضوابط و و حقوقی بررسی می کند، اگر احیانا در این زمینه اشکالاتی در پرونده‌های درخواستی وجود داشته باشد، این پرونده‌ها را برای رفع نقص و تکمیل ارجاع می‌دهد.   
عضو هیئت رسیدگی به امور مؤسسات قرآن و عترت تصریح کرد: هیئت رسیدگی با بررسی پرونده‌های درخواستی با توجه به توانمندی اعضا اعلام‌ می‌کند که مؤسسه‌ای می‌تواند به صورت عمومی، تک منظوره و یا چند منظوره تأسیس شود. 
captcha