ابراز همدردی خانواده شهیدان قرآنی منا با بازماندگان شهدای آتش‌نشان
کد خبر: 3564890
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۲

ابراز همدردی خانواده شهیدان قرآنی منا با بازماندگان شهدای آتش‌نشان

گروه شبکه اجتماعی: در پی حادثه شهادت جمعی از آتش‌نشانان جان بر کف کشور، خانواده برخی از شهدای فاجعه منا با خانواده شهدای آتش‌نشانان ابراز همدردی کردند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) خانواده شهدای منا طی پیامی با خانواده شهدای آتش‌نشان که در حادثه ساختمان پلاسکو تهران شهید شدند، ابراز همدردی کردند.

ابراز همدردی خانواده شهدای منا با خانواده شهدای آتش نشان

پیام تسلیت خانواده شهدای منا بدین شرح است؛ «حادثه دردناک فروریختن ساختمان پلاسکو و شهادت و جراحت جمع کثیری از پولادین مردان آتش‌نشان کشورمان در این حادثه قلب همه ایرانیان را به دردآورده و ایران زمین را عزادار کرد. ما خانواده شهدای حج ۹۴(منا)، با همه وجودمان زخم عمیق نشسته به قلب بازماندگان شهدای این حادثه را درک می‌کنیم و از درگاه حضرت دوست برای خانواده‌های این عزیزان صبر و شکیبایی را از خداوند منان مسئلت می‌نمایم. ما را که بار سنگین ده‌ها روز انتظار، مفقودی و پس از آن شهادت عزیزانمان را به دوش کشیده‌ایم، در تحمل هجمه این مصیبت سنگین همراه خود بدانید».
متن این پیام در کانال تلگرامی شهید منا محمدرضا جلالی منتشر شده است. وی گمنام‌ترین شهید قرآنی فاجعه منا بشمار می‌رود که به واسطه تشویق‌های خانواده به سمت فعالیت‌های قرآنی و دینی روی آورد تا اینکه توانست در عرصه‌های مختلف پیشرفت کند. شهید جلالی در روز دوم مهرماه و در فاجعه خونین منا به شهادت رسید و پیکر او یک هفته بعد شناسایی و روز ۱۲ مهرماه هم به خاک سپرده شد.
ابراز همدردی خانواده شهدای منا با خانواده شهدای آتش نشان
کانال تلگرامی منسوب به شهید محسن حاجی حسنی کارگر هم با انتشار متنی همراه با تصویری از آتش‌نشانان با خانواده این عزیزان اینچنین همدردی کرد: شهادت جمعی از آتش‌نشانان غیور را در آتش‌سوزی ساختمان پلاسکو در تهران به خانواده محترم آن عزیزان و عموم هموطنان از صمیم قلب تسلیت عرض می‌نماییم.
همچنین کانال تلگرامی منسوب به شهید حسن دانش، این ضایعه را همراه با انتشار تصویری مربوط به این حادثه تسلیت گفت.
captcha