تجلیل مراجع عظام از جانبازی آتشنشانان فداکار
کد خبر: 3564959
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۳

تجلیل مراجع عظام از جانبازی آتشنشانان فداکار

گروه حوزه‎‌های علمیه: آیات عظام نوری همدانی و شبیری زنجانی با صدور پیام‌هایی از فداکاری آتشنشانان حادثه پلاسکو به نیکی یاد کرده و برای بازماندگان آنها صبر جمیل خواستار شدند.

به گزارش خبرگزاری بین‎المللی قرآن (ایکنا) آیت‌الله‌العظمی حسین نوری همدانی از مراجع تقلید شعیان در پیامی ضمن ابراز تأسف از حادثه دردناک آتش سوزی ساختمان پلاسکو، جانباختن عده‌ای از هموطنان در این حادثه را تسلیت گفت.
متن پیام آیت‎الله‌العظمی حسین نوری همدانی به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
حادثه دردناک آتش‌سوزی یکی از ساختمان‌های تهران و جان‌باختن عده‌ای از هموطنان موجب تأسف عمیق اینجانب گردید.
بی‎تردید به پاس خدمات و زحمات و مجاهدت‌های این عزیزان اجر شهید نصیبشان خواهد شد. 
اینجانب ضمن تسلیت و طلب صبر جمیل برای خانواده داغدار درگذشتگان، آرزوی سلامتی و شفای عاجل مصدومان این حادثه را از درگاه خداوند متعال خواستارم.
پیام آیت‎الله شبیری
آیت‌الله‌العظمی سیدموسی شبیری زنجانی از مراجع عظام تقلید، با صدور پیامی در پی حادثه تأثربرانگیز آتش‌سوزی در ساختمان پلاسکو تهران، جان باختن جمعی از هموطنان و آتش‌نشانان را تسلیت گفت.
متن پیام معظم له به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
قال الله تبارک و تعالی: "وَ بَشِّرِ الصَّابِرِينَ الَّذِينَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِيبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَيْهِ رَاجِعُونَ أُولٰئِكَ عَلَيْهِمْ صَلَوَاتٌ مِنْ رَبِّهِمْ وَ رَحْمَةٌ وَ أُولٰئِكَ هُمُ الْمُهْتَدُون"َ (بقره ۱۵۵-۱۵۷)
حادثه دلخراش ساختمان پلاسکو که در آن گروهی از بهترین فرزندان این مرز و بوم جان خویش را از دست دادند بر قلب همگان سنگینی می‌کند.
این جانب این مصیبت دردناک را به محضر شریف امام عصر عجل الله تعالی فرجه و ملت صبور ایران به ویژه خانواده های داغدار و خانواده بزرگ فداکار و جان بر کف آتش نشان تسلیت گفته از درگاه احدیت برای جان باختگان علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل خواستارم.
captcha