برگزاری مراسم دعا و بزرگداشت شهدای آتش‌نشان در مساجد استان تهران
کد خبر: 3565003
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۷

برگزاری مراسم دعا و بزرگداشت شهدای آتش‌نشان در مساجد استان تهران

گروه جامعه: رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد از همه ائمه جماعات خواست تا فردا یکشنبه سوم بهمن ماه، بعد از نماز مغرب و عشا در کلیه مساجد استان تهران با برگزاری مراسم دعا، قرائت قرآن و ذکر توسل یاد شهدای آتش‌نشان حادثه پلاسکو را گرامی‌بدارند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه تخصصی مسجد حجت‌‌الاسلام حاج‌علی‌اکبری رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد در پی حادثه تلخ آتش‌سوزی مرکز خرید پلاسکو و شهادت جمعی از آتش‌نشانان فداکار کشور پیام تسلیتی صادر کرده و از عموم مردم برای حضور در مراسم‌های بزرگداشت و دعا و نیایش برای شادی ارواح طیبه درگذشتگان این حادثه در مساجد دعوت به‌ عمل‌آورد.

در پیام تسلیت حجت‌الاسلام حاج‌علی‌اکبری چنین آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حادثه تلخ آتش سوزی و فروریختن ساختمان پلاسکو، موجب از دست رفتن و جراحت و صدمه دیدن گروهی از هموطنان عزیزمان شد .

آنچه از میان آوار اندوه وغم این روزها جلوه نمایی می کند، ایثارگری گروهی از آتش نشانان شهیدی است که با روحیه جهادی و بسیجی، موجب نجات جان بسیاری از هموطنانشان شدند وخطر را به جان خریدند، همدلی ملی وهمنوایی عمومی مردم مهربان وعزیز ایران که برگرفته از آموزهای دینی است نیز صحنه‌هایی ناب را آفریده است .

تلاش جهادگران امداد و نجات را که با تمام توان، برای کاستن آلام خانواده‌های چشم انتظار شبانه روز در صحنه هستند را می‌ستاییم وبه همت بلندشان درود می‌فرستیم.

اینجانب به نمایندگی از ائمه جماعات مساجد شهر واستان تهران، این واقعه تاثربرانگیز را به پیشگاه رهبر معظم انقلاب، مردم عزیز ایران اسلامی وبه ویژه خانواده‌های داغدار و چشم انتظار تسلیت می‌گویم.

از ائمه ی معزز جماعات مساجد استان تهران، درخواست می‌کنم، فردا یکشنبه سوم بهمن ماه ۹۵ ، بعد از نماز مغرب وعشا، در کلیه مساجد استان، با برپایی مجلس باشکوهِ بزرگداشت قهرمانان جان فشانِ آتش نشان و قرائت قرآن و ذکر توسل از مقام ایثار و جهاد آن دلاوران مهاجر، تجلیل کرده ویادشان را گرامی بدارند.

برای آن عزیزان سفرکرده غفران و علو درجات وبرای خانواده‌های صبورشان صبر واجر و جبران الهی را تمنا می کنم.

محمد جواد حاج علی اکبری

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان تهران

captcha