برگزاری محفل انس با قرآن در خانه تاریخی امام راحل
کد خبر: 3565046
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۲

برگزاری محفل انس با قرآن در خانه تاریخی امام راحل

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: محفل انس با قرآن کریم به مناسبت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی در خانه تاریخی امام خمینی(ره) در قم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، مهر نوشت: حجت‌الاسلام سیدجواد عظیمی با بیان این که مسئولیت کمیته قرآن ستاد دهه فجر استان قم به اداره کل تبلیغات اسلامی این استان واگذار شده، به برنامه‌های این کمیته اشاره کرد و افزود: تاکنون چند جلسه برای هماهنگی برنامه‌های قرآنی دهه فجر با حضور نمایندگان نهادهای مختلف در اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم برگزار شد.
وی برگزاری محفل انس با قرآن کریم در خانه تاریخی امام خمینی(ره) را یکی از برنامه‌های این کمیته ذکر کرد و گفت: این محفل که در سال‌های گذشته همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در همان مکان برگزار شد، امسال در روز چهارشنبه ۱۳ بهمن ماه اجرا خواهد شد.
به گفته حجت‌الاسلام عظیمی، قرار است در دهه فجر امسال محافل انس با قرآن کریم در بخش‌های تابعه استان با حضور قاریان ممتاز کشوری و استانی برگزار شود.
رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، تفسیر آیاتی از قرآن کریم که با دهه فجر مرتبط است را یکی دیگر از برنامه‌های این دهه ذکر کرد که توسط ائمه جماعات در تعداد قابل توجهی از مساجد قم اجرا می‌شود.
وی افزود: پیشنهاد شد در پایان دهه فجر مسابقه‌ای ویژه شرکت کنندگان در این جلسات تفسیری به صورت استانی و متمرکز برگزار شود و به مناسبت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، به ۳۸ نفر از برادران و ۳۸ نفر از خواهران برتر جوایزی اهدا شود.
حجت‌الاسلام عظیمی تأکید کرد: برنامه‌های دیگری با موضوع قرآن کریم در دست بررسی و اقدام است که در جلسات بعدی کمیته قرآن ستاد دهه فجر به تصویب می‌رسد.

captcha