رسانه‌ای شدن مشکلات جامعه، موجب بدبینی به نظام می‌شود
کد خبر: 3565104
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۷

رسانه‌ای شدن مشکلات جامعه، موجب بدبینی به نظام می‌شود

گروه معارف: امام جمعه اصفهان با بیان اینکه رسانه ای شدن همه مشکلات جامعه موجب بدبینی به نظام می شود، گفت: همه اشتباهات کشور باید اصلاح شود اما بدبین کردن مردم نسبت به جامعه اسلامی کار مناسبی نیست.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اصفهان، به نقل از دفتر امام‌جمعه اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در گردهمایی ائمه جمعه استان اصفهان به اهمیت موضوع مهدویت اشاره کرد و گفت: دشمنان از امید شیعیان به امام زمان(ع) که موجب تقویت قلوب و زنده نگه داشتن راه شیعیان است، می ترسند.
وی در ادامه رسانه ای شدن همه مشکلات جامعه را موجب بدبینی دانست و گفت: هیچ کشوری در دنیا همه اطلاعات را به سادگی در اختیار عموم قرار نمی دهند و اطلاعات در دنیا طبقه بندی شده است.
عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: همه اشتباهات کشور باید اصلاح شود اما بدبین کردن مردم نسبت به جامعه اسلامی کار مناسبی نیست.
وی از برخی بی مدیریت ها که موجب بدبینی مردم می شود انتقاد کرد و افزود: اصلاح برخی قوانین در راستای کمک به اجرای عدالت در جامعه مهم است، اما وقتی اشتباهی به صورت قانونی رخ داده است، باید نسبت به اصلاح آن قانون اقدام کرد.
آیت الله طباطبایی نژاد گفت: همه مردم باید بدانند که سلیقه قرآن جهاد با کفار است و ائمه جمعه در منابر خود بر این موضوع تاکید داشته باشند.
وی با بیان اینکه ابرقدرت ها در مقابل جهان اسلام ایستاده اند، افزود: مذاکرات برجام بی عهدی آمریکایی ها را به خوبی به مردم جهان نشان داد.
امام جمعه اصفهان در پایان اقتصاد مقاومتی را گره گشای مشکلات اقتصادی کشور دانست و بر افزایش تولید در کشور تاکید کرد.

captcha