برگشت اعتبارات خیانت به مردم است
کد خبر: 3565112
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۵
فرماندار بهشهر:

برگشت اعتبارات خیانت به مردم است

گروه سیاست و اقتصاد: فرماندار بهشهر گفت: برگشت اعتبارات بودجه توسط مدیران، از هیچ دستگاهی پذیرفته نیست و خیانت به مردم است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران به نقل از مهر، سید خالق سجادی، شامگاه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان بهشهر گفت: اعتبارات قطره‌چکانی با توجه به شرایط فعلی و کمبود اعتبارات با هزار زحمت به شهرستان تعلق‌گرفته است و برگشت اعتبارات شهرستانی توسط مدیران دستگاه‌های اجرایی خیانت به مردم است.

وی افزود: اکنون در شرایطی هستیم که شاهد کمبود اعتبارات و وضعیت انقباضی بودجه هستیم و اگر اعتباراتی که به شهرستان اختصاص‌یافته است؛ به‌درستی مصرف نشود و برگشت داده شود قابل‌قبول نیست و خیانتی عظیم به مردم است.

فرماندار بهشهر  با اشاره به اینکه دهه فجر را در پیش داریم و باید طرح‌ها و پروژه‌های افتتاحی و همچنین برنامه‌ها به فرمانداری ارائه شود، اظهار کرد: برنامه‌ریزی لازم برای برپایی جشن‌های انقلاب و همچنین نصب بنر در سطح شهرستان انجام شود.

سجادی افزود: ستاد تسهیلات سفر و خدمات سفر با توجه به نزدیکی به عید نوروز تشکیل و برنامه‌ریزی دقیق و منظم برای ارائه خدمات بهتر به مسافران انجام دهد.

وی ادامه داد: با توجه به در پیش بودن سرما، از فردا گاز ادارات شهرستان بهشهر قطع می‌شود تا گاز مصرفی خانوارها فراهم شود که انتظار داریم با توجه به اعلامی که از قبل انجام‌شده، ادارات نسبت به دوگانه‌سوز کردن مصارف نهادها اقدام کنند.

فرماندار بهشهر گفت: شرکت غله و نفت، آمادگی لازم را برای ارائه نفت به روستاها دارند و مشکلی برای این منظور و تأمین سوخت روستاییان نداریم.

سجادی بیان داشت: با توجه به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا همه ما باید برای برگزاری انتخاباتی پرشور و شعور تلاش کنند.

وی گفت: طرح خادم هلال‌احمر هم با قوت در دست اقدام است که باید همکاری همه‌جانبه برای آموزش در برابر بلایای طبیعی با این طرح توسط مردم و ادارات و فرهنگ‌سازی برای این منظور انجام شود.

captcha