حادثه ساختمان پلاسکو صحنه‌هایی زیبا از ایثار و از خودگذشتگی را خلق کرد
کد خبر: 3565118
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۹

حادثه ساختمان پلاسکو صحنه‌هایی زیبا از ایثار و از خودگذشتگی را خلق کرد

گروه اجتماعی: مدیرعامل جمعیت هلال احمر با ابراز تاسف از وقوع حادثه ساختمان پلاسکو، این تجربه تلخ و تاسف بار را حاوی خلق صحنه‌هایی زیبا از ایثار و از خودگذشتگی دانست که آتشنشانان قهرمان خالق این صحنه‌های زیبا بودند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان به نقل از روابط عمومی هلال احمر، حسن خدابنده‌لو، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان به همراه جمعی از اعضاء جمعیت هلال احمر استان در محل سازمان آتش نشانی کردستان حضور پیدا کرده و ضمن ابراز همدردی با خانواده بزرگ آتش نشانی و خانواده جانباختگان حادثه پلاسکو، یاد و خاطره شهدای حادثه مذکور را گرامی داشته و از خدمات شایسته آنان تقدیر و تجلیل کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان حرفه آتش‌نشانی را همانند دیگر فعالیت‌های امدادی، حرفه‌ای ارزشمند و مقدس دانست و اظهار کرد: آتش نشانان امدادگر بدونه هیچ توقعی برای نجات هموطنان به دل حوادث می‌روند و همواره در راه خدمت بی منت به مردم آماده هرگونه ایثار و جانفشانی هستند.

وی با ابراز تأسف از وقوع حادثه ساختمان پلاسکو، این تجربه تلخ و تاسف بار را حاوی خلق صحنه‌هایی زیبا از ایثار و از خودگذشتگی دانست و بیان کرد: آتشنشانان قهرمان خالق صحنه‌های زیبای ایثار و فداکار بودند.

خدابنده لو رسالت اصلی سازماهایی مانند آتش نشانی و هلال احمر را ترویج فرهنگ ایثار و فداکاری دانست و عنوان کرد: در این راستا از خدمات این دو قشر بی ادعا و خدمتگزار باید همواره قدر دانی کنیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان با تاکید بر ارتقای همت جمعی در مقابله با حوادث اعلام کرد: با تدبیر متکی بر دانش امدادی و همت جمعی می‌توان به مرحله ای رسید که در حوادث متحمل کمترین تلفات جانی و مادی بود.

وی در پایان با ابراز تسلیت به خانواده جانباختگان حادثه پلاسکو و خانواده بزرگ آتش نشانی و امدادی کشور، برای پرسنل زحمتکش آتش‌نشانی استان کردستان نیز آرزوی سلامتی و موفقیت کرد.

گفتنی است؛ عوامل جمعیت هلال احمر استان در این مراسم با اهدای شاخه گل به آتش‌نشانان کردستان، یاد و خاطره شهیدان حادثه مذکور را گرامی دانست و از خداوند منان علو درجات را برای آن‌ها مسئلت کردند.

captcha