برگزاری مرحله سوم توانمندسازی کارشناسان قرآنی
کد خبر: 3565183
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۶

برگزاری مرحله سوم توانمندسازی کارشناسان قرآنی

گروه فعالیت‌های قرآنی: سومین مرحله بیست و چهارمین دوره آموزشی توانمندسازی کارشناسان و رابطان قرآنی ادارات تبلیغات اسلامی کشور در حال برگزاری است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، سومین مرحله از بیست و چهارمین دوره آموزشی کارشناسان و رابطان قرآنی سراسر کشور طی روزهای، دوم و سوم بهمن‌ماه در محل سازمان دارالقرآن الکریم برگزار می‌شود.
همچنین، در این مرحله از بیست و چهارمین دوره آموزشی کارشناسان قرآنی کشور نزدیک به چهل نفر از کارشناسان و رابطان قرآنی استان‌های تهران و اصفهان حضور دارند که طی دو روز، آموزش‌های لازم را خواهند دید.
بیست و چهارمین دوره آموزشی کارشناسان و رابطان قرآنی سراسر کشور در ۱۱ نوبت دو روزه برگزار می‌شود و طی ایی دو روز نیز برنامه‌های توجیهی و آموزشی ویژه کارشناسان و رابطان اجرا می‌شود تا ایشان با طرح‌ها و سیاست‌های جدید سازمان آشنا شوند.    
این دوره آموزشی به عنوان دوره ضمن خدمت کارشناسان و رابطان قرآنی سازمان محسوب می‌شود که در پایان برگزاری نیز ضمن اینکه گذراندن دوره در پرونده ایشان ثبت خواهد شد، به هر یک از این کارشناسان گواهینامه پایان دوره اعطا خواهد شد.
یادآور می‌شود،‌ بیست و چهارمین دوره آموزشی کارشناسان و رابطان قرآنی سراسر کشور از دی‌ماه جاری تا اردیبهشت‌ماه سال آینده سال در محل سازمان دارالقرآن الکریم برگزار می‌شود.

captcha