اعطای تسهیلات وام قرض‌الحسنه به قرآن‌پژوهان مؤسسه قرآن و عترت تبیان خوزستان
کد خبر: 3565237
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۳

اعطای تسهیلات وام قرض‌الحسنه به قرآن‌پژوهان مؤسسه قرآن و عترت تبیان خوزستان

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مؤسسه قرآن و عترت تبیان خوزستان در اقدامی ابتکاری، به قرآن‌پژوهان این مؤسسه تسهیلات وام قرض‌الحسنه اعطا می‌کند.

 به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از «اتقان نیوز»، مؤسسه قرآن و عترت تبیان خوزستان در اقدامی ابتکاری، به قرآن‌پژوهان این مؤسسه تسهیلات وام قرض‌الحسنه اعطا می‌کند.
بر اساس این گزارش، مؤسسه تبیان از قرآن‌پژوهان خود جهت شرکت در این طرح و دریافت تسهیلات ثبت نام می‌کند.
برگزاری طرح «حفظ سوره مبارکه فجر»
مؤسسه قرآن و عترت تبیان خوزستان طرح «حفظ سوره مبارکه فجر» به مناسب ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و زیر نظر روابط عمومی اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور برگزار می‌کند.
بر اساس این گزارش، این مؤسسه اقدام به ثبت‌نام از داوطلبین به صورت تلفنی و حضوری، از تاریخ 25 دی ماه لغایت ۲۲ بهمن کرده است.
داوطلبین می‌توانند با ارائه مشخصات فردی خود؛ شامل: نام و نام خانوادگی، نام پدر، کدملی، شماره تماس خود به بخش معاونت مؤسسه قرآن تبیان در مسابقه ثبت‌نام کنند، آزمون به صورت شفاهی و توسط اساتید مؤسسه تبیان برگزار می‌شود.
اعلام اسامی برگزیدگان مسابقه سوره مبارکه حدید
همچنین مسابقه سوره حدید نیز روز 23 دی‌ماه در مؤسسه تبیان برگزار شد و از تعداد ۲۴ نفر شرکت‌کننده این مسابقه، 15 نفر موفق به کسب حد‌نصاب قبولی در آزمون شده‌اند.
گفتنی است؛ در همایشی که در اسفند‌ماه سال جاری(جهت تقدیر از تمامی پذیرفته‌شدگان پانزدهمین آزمون وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که از طریق مؤسسه قرآن و عترت تبیان خوزستان در آزمون شرکت کرده و پذیرفته شده‌اند) برگزار خواهد شد؛ از تمامی برندگان مسابقه سوره حدید نیز با اعطای گواهینامه و هدایا تقدیر خواهد شد.

captcha