خدمت به زائران اباعبدالله(ع) مسیر عشق است
کد خبر: 3565357
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۲
تجلیل از خادمین اربعین حسینی/ 3

خدمت به زائران اباعبدالله(ع) مسیر عشق است

گروه اجتماعی: مسئول کمیته مشارکت‌های مردمی، اسکان و تغذیه شلمچه با بیان اینکه مسیر خدمت به زائران اباعبدالله(ع) مسیر عشق است، گفت: در اربعین امسال همه خدمت گزاران از نیروهای دولتی و نیروهای مردمی پای کار بودند؛ اما بدون حضور مردم دولت نمی‌توانست زوار را در مرز شلمچه به این شکل هدایت کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، مکی یازع مسئول کمیته مشارکت‌های مردمی، اسکان و تغذیه شلمچه در مراسم تجلیل از خادمین اربعین حسینی که امروز یکشنبه 3 بهمن برگزار شد گفت: مواکب مسیر شلمچه به مدت 25 روز از خرمشهر و آبادان تا نقطه صفر مرزی حضور داشتند و به زائران اباعبدالله(ع) خدمت‌رسانی کردند.

وی اظهار کرد: همه خدمت گزاران از نیروهای دولتی و نیروهای مردمی پای کار بودند؛ اما بدون حضور مردم، دولت نمی‌توانست زوار را در مرز شلمچه به این شکل هدایت کند. در اربعین امسال مسئولان نیز مردمی و با دل و جان کار کردند.

یازع، مسیر خدمت به اباعبدالله(ع) را مسیر عشق نامید و گفت: گرچه ما در خرمشهر بودیم اما مواکبی از سراسر کشور از دورترین‌ نقطه‌ها برای خدمت به زائران اربعین به خوزستان آمده بودند.

مسئول کمیته مشارکت‌های مردمی، اسکان و تغذیه شلمچه اظهار کرد: بسیاری از کمک‌ها از سوی خیرینی که نامی از آنها برده نمی‌شود انجام می‌شد. همه دست به دست هم دادند و این حرکت روان و منظم در شلمچه مسیر خود را پیش گرفت و 285 موکب در این مسیر برپا شدند.

وی ضمن تقدیر از همه افرادی که در این مسیر زحمت کشیدند، گفت: دولت زیرساخت‌های مناسبی را در شلمچه فراهم کرد اما عمده کار بر دوش مردم بود که تا سی‌ام صفر در این مسیر حضور داشتند و از زائران پذیرایی می‌کردند. مشکلاتی که گاه در این مسیر بروز می‌کند باید ما را در مسیر خدمت به اهل‌بیت(ع) محکم کند و بدانیم این مسائل در برابر سختی‌هایی که اهل‌بیت(ع) کشیدند به چشم نمی‌آید.

captcha