کارکنان اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان‌جنوبی یاد شهدای آتش‌نشان را گرامی داشتند
کد خبر: 3565378
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۶

کارکنان اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان‌جنوبی یاد شهدای آتش‌نشان را گرامی داشتند

گروه اجتماعی: مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان‌جنوبی به همراه جمعی از کارکنان با حضور در ایستگاه شماره 5 آتش نشانی بیرجند یاد شهدای آتش‌نشان را گرامی داشتند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌جنوبی به نقل ازروابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان‌جنوبی، مدیر کل و کارکنان اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی با حضور در ایستگاه‌ شماره 5 آتش‌نشانی شهرستان بیرجند، به مقام شامخ شهدای فداکار آتش نشان که در حادثه ساختمان پلاسکو در مرکز شهر تهران در زیر آوار جان خود را از دست دادند، ادای احترام کردند.

کارکنان این اداره کل با حضور در این ایستگاه‌ آتش‌نشانی، ضمن ادای احترام به آتش‌نشانان منطقه، با اهدا گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ آن شهدای گران‌قدر ادای احترام کردند.

بر اساس این گزارش، در جریان آتش‌سوزی در ساختمان پلاسکو تهران، تعدادی از آتش‌نشانان فداکار کشورمان که برای نجات جان انسان‌ها و فرونشاندن شعله‌های آتش به این محل اعزام شده بودند، با فروریختن این ساختمان در زیر آوار مدفون شده و جان خود را در راه خدمت به میهن از دست دادند.

روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان جنوبی نیز ضمن ابراز همدردی با خانواده شهدای و حادثه دیدگان این واقعه دلخراش، این مصیبت را به ملت ایران و خانواده‌های داغدار این قهرمانان واقعی تسلیت عرض نموده و یاد و خاطره شهدای آتش‌نشان را گرامی می‌دارد.

captcha