عشق اساس کار آتش نشان‌هاست/ رسانه‌ها مواظب بهره سیاسی برخی‌ها باشند
کد خبر: 3565415
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۷
حجت‌الاسلام سادات:

عشق اساس کار آتش نشان‌هاست/ رسانه‌ها مواظب بهره سیاسی برخی‌ها باشند

گروه اجتماعی: رییس تبلیغات اسلامی بویراحمد با اشاره به اینکه عشق اساس کار آتش نشان‌هاست، گفت: اگر عشق را از کار آنان برداریم، با این سختی ها، کار برای آنها امکان پذیر نیست.

حجت‌الاسلام سیدحسین سادات، رییس تبلیغات اسلامی بویراحمد در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، شهادت فداکارانه  و جوانمردانه آتش‌نشانان  در حادثه غمبار پلاسکو تهران که با تلاش و جدیت از جان خویش گذشتند را به ملت ایران تسلیت گفت.
وی افزود: در تمام ادیان و مذاهب بر ایثار و از خودگذشتگی برای احیا و کمک به دیگران تاکید شده است، ضمن اینکه در مذهب اسلام برای این موضوع، ارزش فوق‌العاده قائل هستند.
رییس تبلیغات اسلامی بویراحمد در ادامه اضافه کرد: این آتش‌نشانان با خدای خویش معامله کردند و خداوند پاسخ آنها را خواهد داد و نزد خدا روزی می‌گیرند.
حجت‌الاسلام سادات با بیان اینکه از جمله این فداکاری‌ها در طول تاریخ از جمله ریزعلی خواجوی بوده، ابراز کرد: کار این آتش‌نشان‌ها باید ستایش شود و لازم است مسئولین با حضور در بین خانواده‌های آنان، از ایثارشان قدردانی شود، ضمن اینکه از لحاظ درمانی و جبران خسارت برای مصدومان و کارگران چاره‌ای بیندیشند.
وی با ابراز رضایت از هموطنان در جلوی آتش نشانی‌ها با اهدای گل، صلوات، فاتحه، سکوت و روشن کردن شمع  جهت احترام به مقام شهیدان آتش‌نشان، از هنرمندان خواست با هنرشان در قالب شعر، تئاتر، سرود، فیلم و..حقایق را برای جامعه به جهت ماندگاری و تاثیرگذاری به تصویر بکشند.
رییس تبلیغات اسلامی بویراحمد با اشاره به اینکه امیدواریم ملت ما قدرشناس زحمات دلیرانه شهیدان آتش‌نشان باشند، تصریح کرد: و این مسئله باید هشداری برای مسئولین، پیمانکاران و.. باشد تا دیگر کمتر شاهد حوادث این چنینی باشیم.
حجت‌الاسلام سادات از رسانه‌ها خواست با بیان حقایق به موقع و آگاهانه نگذارند دشمنان با بهره سیاسی شرایط نظام را خدشه‌دار بکنند و کارگشا و راهگشای کار مسئولان باشند تا دنبال مقصر نگردند و برای آینده بهتر نظارت و برنامه‌ریزی کنند.
captcha