برگزاری مسابقات قرآن دانش‌آموزان اندیمشک با همکاری حوزه‌ علمیه
کد خبر: 3565462
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۱

برگزاری مسابقات قرآن دانش‌آموزان اندیمشک با همکاری حوزه‌ علمیه

گروه فعالیت‌های قرآنی: مرحله شهرستان مسابقات قرآن دانش‌آموزی شهرستان اندیمشک با همکاری حوزه‌های علمیه این شهرستان در 11 رشته، فردا دوشنبه 4 بهمن‌ماه برگزار خواهد شد.

کیانوش قلاوند، مدیر دارالقرآن طاهریان اداره آموزش و پرورش شهرستان اندیمشک در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، با اشاره به اینکه مسابقات قرآنی مرحله شهرستانی چهاردهمین دوره از مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی استان خوزستان در این شهرستان فردا دوشنبه 4 بهمن‌ماه آغاز خواهد شد، افزود: این مسابقات تا دوشنبه 11 بهمن‌ماه ادامه خواهد یافت.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان در این مرحله از مسابقات در 11 رشته به رقابت با یکدیگر می‌پردازند، گفت: این رشته‌ها شامل قرائت تحقیق، ترتیل، تفسیر قرآن کریم، حفظ، مداحی،‌ انشای امام زمان(عج)، نهج‌البلاغه، اذان، انشای نماز، احکام و صحیفه سجادیه است.

قلاون با بیان اینکه این مسابقات ویژه دانش‌آموزان دختر و پسر مقاطع متوسطه اول و دوم شهرستان است، افزود: این مسابقات با همکاری حوزه‌های علمیه شهرستان برگزار خواهد شد.

مدیر دارالقرآن طاهریان اندیمشک با بیان اینکه حوزه‌های علمیه بقیه‌الله(عج) و الزهرا به همراه دارالقرآن طاهریان به عنوان محل برگزاری مسابقات تعیین شده است، افزود: بیش از 15 داور از مدارس علمیه این شهرستان در امر قضاوت در این مسابقات با این دارالقرآن همکاری خواهند کرد.

وی ادامه داد: 25 داور نیز از مربیان قرآنی و مربیان پرورشی این اداره در این مسابقات حضور خواهند یافت.

قلاوند هدف از برگزاری مسابقات را شناخت استعدادهای قرآنی در رشته‌های مختلف و هدایت آن‌ها در مسیر شکوفایی قرآنی عنوان کرد.

captcha