کتاب زندگی‌نامه آیت‌الله باریک‌بین در قزوین رونمایی می‌شود
کد خبر: 3565484
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۱

کتاب زندگی‌نامه آیت‌الله باریک‌بین در قزوین رونمایی می‌شود

گروه فرهنگی: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: کتاب زندگی‌نامه آیت‌الله هادی باریک‌بین امام‌جمعه سابق قزوین رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین، جلسه هماهنگی بزرگداشت آیت‌الله باریک‌بین پیش از ظهر امروز با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی، مدیرعامل سازمان فرهنگی – ورزشی شهرداری، نماینده امام‌جمعه قزوین، نماینده مرکز اسناد وزارت اطلاعات، نماینده بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس و معاون فرهنگی – هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.
اکبر اسکندری نژاد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در این جلسه اظهار کرد: آیت‌الله باریک‌بین از علمای بنام قزوین است که در زمان مبارزات انقلاب اسلامی و پس‌ازآن در دوران دفاع مقدس، نقش بسزایی داشت.
وی افزود: به‌منظور پاسداشت خدمات این عالم عالی‌قدر کتاب زندگی‌نامه ایشان به همت سازمان اسناد وزارت اطلاعات تهیه‌شده که در مراسم بزرگداشت از آن رونمایی و کارگروهی برای جمع‌آوری و تدوین فعالیت‌های آیت‌الله باریک‌بین پس ‌از انقلاب اسلامی تشکیل می‌شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، ضمن تسلیت به مناسبت حادثه پلاسکو و بزرگداشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی اظهار کرد: برای شناساندن مفاخر و ارج نهادن به خدمات ارزنده آن‌ها، شایسته است زمانی که ایشان در قید حیات هستند، از آنان تجلیل به عمل آید.
منبع: روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین

captcha