ایجاد پیوند میان مساجد و مدارس در کرسی‌های نفحات‌القرآن
کد خبر: 3565765
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۴

ایجاد پیوند میان مساجد و مدارس در کرسی‌های نفحات‌القرآن

گروه جلسات و محافل: کرسی‌های تلاوت نفحات‌القرآن، این هفته با تلاوت امیر روزبهانی، حسین قلعه‌نویان و محمدحسن موحدی در سه مسجد مختلف در مناطق مختلف تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، کرسی‌های تلاوت مجلسی به همت مؤسسه نفحات‌القرآن در راستای پیروی از منویات مقام معظم رهبری درباره برپایی کرسی‌های تلاوت قرآن کریم از ۹ آذر‌ماه آغاز شده است. نفحات‌القرآن، در روزهای سه‌شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه هر هفته با تلاوت سه قاری ممتاز کشورمان در سطح مساجد تهران، شهرری، اسلامشهر، شمیرانات این طرح را پیاده می‌کند.

کرسی‌های تلاوت این هفته نفحات‌القرآن، دوشنبه، 4 بهمن ماه در مسجد خداداد به نشانی اتوبان شهید محلاتی، خیابان گیلکی شمالی با تلاوت امیر روزبهانی، سه شنبه 5 بهمن ماه در مدرسه شهید جهانی‌نسب، مسجد امام صادق(ع) واقع در خیابان ستارخان، خیابان جهانی‌نسب با تلاوت حسین قلعه‌نویان با هدف پیوند بیشتر مساجد و مدارس از ساعت 12 ظهر و چهارشنبه، 6 بهمن‌ماه در مسجد چهارده معصوم(ع) واقع در اول اتوبان بهشت زهرا(س)، شهرک رسالت، خیابان صاحب‌الزمان(عج)، خیابان حبیب‌زاده، کوچه حسن رضایی با تلاوت قاری بین‌المللی محمدحسن موحدی، بلافاصله پس از نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود.


کرسی های تلاوت نفحات القرآن هدیه به شهدای آتش نشان/پیوند مساجد و مدارس در کرسی های این هفته نفحات

در این کرسی‌های تلاوت که با اجرای منصور آقامحمدی، حافظ قرآن کریم برپا می‌شود، آیات به صورت مکتوب نیز به منظور تدبر در قرآن در میان نمازگزاران توزیع می‌شود و همچنین در پایان تلاوت به کودکان و نوجوانان حاضر در مسجد، هدایایی اعطاء می‌شود.

علاقه‌مندان برای دستیابی به تلاوت‌ها و گزارش‌های تصویری این کرسی‌های تلاوت، به کانال تلگرامی نفحات‌القرآن به نشانی @nafahatalquran مراجعه کنند. همچنین مساجدی که خواستار برگزاری این کرسی‌های تلاوت هستند، می‌توانند با شماره ۰۹۱۲۸۰۴۶۸۴۳روابط عمومی دارالقرآن نفحات القرآن تماس گرفته و برای برگزاری این کرسی‌های تلاوت در مسجد خود اعلام آمادگی کنند.

مطالب مرتبط
captcha