برپایی کرسی‌های تلاوت «نفحات‌‌القرآن» در محله‌ای شهیدپرور
کد خبر: 3567893
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۴
همزمان با ایام‌ دهه‌فجر صورت می‌گیرد؛

برپایی کرسی‌های تلاوت «نفحات‌‌القرآن» در محله‌ای شهیدپرور

گروه جلسات و محافل: کرسی‌های تلاوت نفحات‌القرآن با تلاوت قاریان ممتاز و بین‌المللی به‌مناسبت دهه فجر در منطقه‌ای انقلابی و شهیدپرور برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، کرسی‌های تلاوت مجلسی به همت مؤسسه نفحات‌القرآن در راستای پیروی از منویات مقام معظم رهبری درباره برپایی کرسی‌های تلاوت قرآن کریم از ۹ آذر‌ماه آغاز شده است. نفحات‌القرآن، در روزهای سه‌شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه هر هفته با تلاوت سه قاری ممتاز کشورمان در سطح مساجد تهران، شهرری، اسلامشهر، شمیرانات این طرح را پیاده می‌کند.

برپایی کرسی‌های تلاوت «نفحات‌‌القرآن» در محله‌ای شهیدپرور

کرسی‌های تلاوت این هفته نفحات‌القرآن، دوشنبه، 11 بهمن‌ماه در مسجد فاطمی به نشانی خانی‌آبادنو، خیابان شهید لطیفی، 12 متری شهید محرمی، با تلاوت محمدهادی صلحجو، قاری ممتاز کشورمان، سه‌شنبه 12 بهمن‌ماه در مسجد چهارده معصوم(ع)، به نشانی خانی‌آباد نو، شهرک شریعتی، 24 متری ماهان، با تلاوت قاری ممتاز کشوری، هادی ایزدپناهی، چهارشنبه، 13 بهمن‌ماه در مسجد امام حسین(ع) واقع در پاسگاه نعمت‌آباد، خیابان نور، خیابان شهید رضایی با تلاوت قاری بین‌المللی محمدحسن موحدی و پنجشنبه، 14 بهمن‌ماه در مسجد جامع ولیعصر(عج) واقع در خانی‌آبادنو، خیابان لطیفی، ابتدای 20 متری میعاد با تلاوت قاری ممتاز کشورمان محمد کاکاوند، بلافاصله پس از نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود.

در این کرسی‌های تلاوت که، آیات به صورت مکتوب نیز به منظور تدبر در قرآن در میان نمازگزاران توزیع می‌شود، در پایان به کودکان و نوجوانان حاضر در مسجد، هدایایی اعطاء می‌شود.

علاقه‌مندان برای دستیابی به تلاوت‌ها و گزارش‌های تصویری این کرسی‌های تلاوت، به کانال تلگرامی نفحات‌القرآن به نشانی nafahatalquran@ مراجعه کنند. همچنین مساجدی که خواستار برگزاری این کرسی‌های تلاوت هستند، می‌توانند با شماره ۰۹۱۲۸۰۴۶۸۴۳روابط عمومی دارالقرآن نفحات‌القرآن تماس گرفته و برای برگزاری این کرسی‌های تلاوت در مسجد خود اعلام آمادگی کنند.

مطالب مرتبط
captcha