اعزام گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل به مناطق محروم
کد خبر: 3567961
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۸

اعزام گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل به مناطق محروم

گروه فرهنگی: مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از اعزام گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل به مناطق محروم شهر اردبیل در ایام دهه مبارک فجر خبر داد.

محمد نوری مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، گفت: گروه جهادی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر با حضور در محله هاشمیه سید آباد اردبیل به صورت رایگان مردم این منطقه را ویزیت می‌کند.
وی ضمن تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر، از اعزام گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل به مناطق محروم شهر اردبیل در ایام دهه مبارک فجر خبر داد و گفت: گروه جهادی فاطمه الزهرا دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در تداوم فعالیت های جهادی خود در سال 95 این بار به منظور پاسداشت ایثار و فداکاری های شهدای انقلاب اسلامی با حضور در مناطق محروم شهر اردبیل، خدمات بهداشتی و درمانی خود را بصورت رایگان در اختیار مردم این مناطق قرار می‌دهد.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با اشاره به آرمان‌های انقلاب اسلامی، خدمت‌رسانی به محرومین و مستضعفین جامعه را در راستای تحقق آرمان‌های انقلاب عنوان کرد و گفت: بسیج دانشجویی که خود مولود انقلاب اسلامی است با حضور در تمام میادین و عرصه‌ها تمام توان خود را جهت اعتلای ایران اسلامی به کار گرفته و خواهد گرفت.
captcha