مرحله نهایی مسابقات «سراج» اواخر هفته برگزار می‌شود
کد خبر: 3568466
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۶
به میزبانی فرهنگسرای قرآن؛

مرحله نهایی مسابقات «سراج» اواخر هفته برگزار می‌شود

گروه مسابقات: مرحله نهایی چهارمین دوره مسابقات «سراج» ویژه جلسات قرآن شهر تهران 14 و 15 بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

‌به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، مرحله نهایی چهارمین دوره مسابقات «سراج» ویژه جلسات قرآنی شهر تهران، پنج‌شنبه و جمعه، 14 و 15 بهمن‌ماه به میزبانی فرهنگ‌سرای قرآن برگزار می‌شود.
این مسابقات که در بخش بانوان، پنج‌شنبه و در بخش آقایان، جمعه طی دو نوبت از ساعت 8 تا 11 و از ساعت 13:30 تا 16 انجام می‌گیرد، صبح با حضور شرکت‌کنندگان مناطق یک تا 11 و بعد از ظهر با حضور مناطق 12 تا 22 برپا خواهد شد.
داوری در بخش بانوان در رشته قرائت تحقیق توسط خانم‌ها آقایی در بخش لحن، بهاری در بخش صوت، نیاورانی در بخش تجوید، دیانی در بخش وقف و ابتدا انجام می‌شود. داوری رشته ترتیل‌خوانی که در سالن هدی برگزار می‌شود برعهده خانم‌ها، جعفرزاده در بخش صوت، اسوار در بخش لحن، الماسی در بخش تجوید و حوریه عقبایی در بخش وقف و ابتدا است.
داوری بخش آقایان نیز در رشته قرائت تحقیق با حضور محمد خواجوی در بخش وقف و ابتدا، عباس امام‌جمعه در بخش تجوید، علیرضا نداف در بخش صوت، علی‌اکبر ملک‌شاهی در بخش لحن و در رشته قرائت ترتیل نیز محمدرضا ابوالقاسمی در بخش تجوید، بهروز یاریگل در بخش صوت، حسن ربیعیان در بخش لحن و حسین اخوان‌اقدم در بخش وقف و ابتدا انجام می‌گیرد.
مرحله نهایی چهارمین دوره مسابقات سراج طی دو روز با حضور 450 متسابق در رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل و ترتیل پیشرفته برگزار می‌شود. همچنین طی مرحله مقدماتی در مناطق 22 گانه تهران رشته حفظ خردسال و ترتیل مقدماتی برگزار شد، لذا این رشته‌ها به صورت تک‌مرحله‌ای بوده است.
یادآور می‌شود، مرحله نهایی مسابقات سراج با حضور مدیران فرهنگ‌سراها و مدیران ستادی سازمان فرهنگی ـ هنری شهرداری و بازدید از روند برپایی مسابقات انجام می‌گیرد.
فرهنگ‌سرای قرآن در خیابان قزوین، نرسیده به سه راه آذری، نبش خیابان شهید کاظمی قرار دارد.
مطالب مرتبط
captcha