حمایت از دانشجویان مسلمان آمریکا در هفته تعامل بین ادیان
کد خبر: 3569336
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۷

حمایت از دانشجویان مسلمان آمریکا در هفته تعامل بین ادیان

گروه بین‌الملل: دانشگاه «داکوتای شمالی» آمریکا این هفته میزبان برگزاری مراسم هفته تعامل بین ادیان بود که در اعتراض به فرمان ضدمهاجرتی ترامپ دو برنامه خود را به حمایت از دانشجویان مسلمان اختصاص داد.

حمایت از دانشجویان مسلمان آمریکا در هفته تعامل بین ادیان
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به نقل از پایگاه خبری «wdaz»، به دنبال پیش آمدن دوره سخت برای مسلمانان بعد از فرمان ضدمهاجرتی ترامپ، دانشگاه ایالت داکوتای شمالی آمریکا در اجرای مراسم هفته تعامل بین ادیان دیروز سه‌شنبه، 12 بهمن دو برنامه با موضوع اسلام جهت حمایت از دانشجویان مسلمان برگزار کرد.
 برنامه اول که با مراسم پذیرایی ناهار همراه بود، فرصتی را برای دانشجویان ایجاد کرد تا بتوانند در کنار دانشجویان مسلمان نشسته و با دیدگاه‌های اسلامی آنان بیشتر آشنا شوند.
برنامه دوم به صورت وبینار(سمینار مجازی) برگزار شد که به دانشجویان آموزش می‌داد، چگونه دانشجویان مسلمان را در طول دوره سخت ریاست‌جمهوری ترامپ حمایت کنند.
«عمار خودری»، یکی از دانشجویان مسلمان درباره این برنامه گفت: مسلمان بودن در آمریکا به‌ویژه در این دانشگاه پیش از ترامپ خوب بود.
وی افزود:‌ زمانی‌که به دانشگاه آمدم از دیدن فرهنگ متفاوت شوکه شدم اما دیری نگذشت که دانشجویان مسلمان بیشتری پیدا کردم و ما با غیرمسلمانان ارتباط خوبی داریم.
captcha