دومین کنگره شهدای دانشجو در مشهد برگزار می‌شود
کد خبر: 3570308
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۸

دومین کنگره شهدای دانشجو در مشهد برگزار می‌شود

گروه فرهنگی: دومین کنگره شهدای دانشجو با حضور مسئولان استانی، وزیر بهداشت و علوم و جمعی از مسئولان سپاه، 15 اسفندماه در مشهد برگزار می‌شود.

راحله حسینی، نماینده دانشگاه علوم پزشکی مشهد در کنگره شهدای دانشجو در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، در خصوص هدف از اجرایی شده این برنامه، تصریح کرد: وزارت علوم، بهداشت و بسیج کل کشور در جلسه‌ای به این نتیجه رسیده بودند که یاد و خاطره شهدای دانشجو به صورت یک دست در کل کشور و هر استان در روز شهدای دانشجو گرامی داشته شود.
وی ادامه داد: بعد از برگزاری کنگره شهدا به صورت یک دست، اطلاعات جامع شهدا از این طریق جمع‌آوری شده و به تهران ارسال شود از طرفی هم هر استانی در دانشگاه ویژه‌ای برنامه‌ای در خصوص یاد و خاطره شهدای دانشجو داشته باشد و یکی از آن برنامه‌ها بحث رسیدگی و تکریم خانواده شهدا است. حسینی ادامه داد: این کنگره که هر دو ساله یک دانشگاه میزبان آن می‌شود سال گذشته به میزبانی دانشگاه فردوسی برگزار شد و امسال دانشگاه علوم پزشکی مشهد میزبان آن خواهد بود.
وی از حضور مسئولان استانی، وزیر بهداشت و علوم و جمعی از مسئولان سپاه از جمله سردار قاآنی خبر داد و تصریح کرد: این برنامه با رویکرد هنری و دفاع مقدس با حضور بازیگران مطرح کشور، سید جواد هاشمی و رضا ایرامنش برگزار می‌شود.
نماینده دانشگاه علوم پزشکی مشهد در کنگره شهدای دانشجو عنوان کرد: دومین کنگره شهدای دانشجو 15 اسفندماه، ساعت 17:30 در تالار ابن سینا واقع در چهار راه دکتری مشهد به همراه تقدیر از 30 خانواده شهدا و 9 خانواده شهدای حرم برگزار خواهد شد.
captcha