اعلام مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن در لرستان
کد خبر: 3572060
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۲

اعلام مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن در لرستان

گروه اجتماعی: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد دهه فجر لرستان مسیرهای راهپیمایی و سخنرانان راهپیمایی 22 بهمن را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان،  شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد دهه فجر استان لرستان مسیرهای راهپیمایی و سخنرانان راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن در شهرستان‌های یازده‌گانه استان لرستان را اعلام کرد.
در خرم‌آباد این راهپیمایی ساعت 9 صبح از میدان شهداء آغاز و راهپیمایان با طی مسیرهای خیابان امام خمینی، پل انقلاب اسلامی، خیابان انقلاب در میدان 22 بهمن این شهر تجمع می‎کنند و سخنران این مراسم آیت‌الله مبلغی، نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری است.
در بروجرد نیز این راهپیمایی ساعت 11 صبح از میدان قیام آغاز و راهپیمایان با طی مسیرهای میدان شهداء، خیابان آیت‌الله کاشانی، خیابان بحرالعلوم در مصلای نماز جمعه این شهر تجمع می‎کنند و سخنران مراسم نیز حجت‌الاسلام والمسلمین ترابی، امام جمعه شهرستان است.
در شهرستان دورود نیز راهپیمایی ساعت 10:30 دقیقه صبح  از میدان امام حسین(ع) آغاز و راهپیمایان با طی مسیرهای بلوار معلم در مصلای نماز جمعه این شهر تجمع می‎کنند که سخنران مراسم نیز مجید کیان‌پور، نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی است.
در شهرستان ازنا نیز این راهپیمایی ساعت 10 صبح از میدان شهید صادقی این شهر آغاز و راهپیمایان در میدان فرمانداری این شهر تجمع می‎کنند که سخنران مراسم نیز حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد تقوی، معاون سیاستگذاری ائمه جمعه کشور است.
همچنین در شهرستان الیگودرز این راهپیمایی ساعت 10:30 صبح  از میدان آزادی به سمت مصلای قدس آغاز می‎شود و سخنران مراسم نیز محمد خدابخشی، نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی است.
در شهرستان پلدختر نیز این راهپیمایی ساعت 10:30 صبح از میدان شهید بهشتی به سمت پل شهدای دولت، مصلای نمازجمعه آغاز و  سخنران مراسم نیز حجت‌الاسلام محمد سوری، امام جمعه شهرستان است.
در شهرستان کوهدشت نیز این راهپیمایی ساعت 10:30 صبح از مسیرهای مسجد صاحب‌الزمان(عج)، میدان شهدا، میدان امام، میدان معلم، مسجد صاحب‌الزمان(عج) با سخنرانی حجت‌الاسلام طهماسبی، امام جمعه شهرستان برگزار می‎شود.
در شهرستان سلسله نیز راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن ساعت 10 صبح از میدان امام به سمت مصلای نماز جمعه شهرستان همراه با سخنرانی حجت‌الاسلام موسوی، امام جمعه شهرستان برگزار می‏شود.
در شهرستان دلفان نیز راهپیمایی از ساعت 10:30 صبح از میدان بعثت به سمت خیابان امام خمینی، بلوار شهید بهشتی و  مصلای نماز جمعه این شهرستان همراه با سخنران حجت‌الاسلام هاشمی‌نژاد، امام جمعه شهرستان برگزار می‏شود.
در شهرستان چگنی نیز راهپیمایی ساعت 10:30 صبح از سراب دوره به سمت مسجد صاحب‌الزمان(عج)، بلوار امام خمینی، خیابان ولی‌عصر مصلای نماز جمعه همراه با سخنرانی حجت‌الاسلام حسین‌زاده آملی، امام جمعه شهرستان برگزار می‏شود.
در شهرستان رومشکان نیز این راهپیمایی ساعت 11 صبح از چغابل به سمت مسجد امیرالمومنین(ع)، میدان امام خمینی(ره)، مصلای نماز جمعه با سخنرانی حجت‌الاسلام جمیاری، امام جمعه شهرستان برگزار می‏ شود.
captcha