برگزاری جشنواره نقالی و قصه‌گویی «انقلاب اسلامی» در بروجرد
کد خبر: 3572337
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۵

برگزاری جشنواره نقالی و قصه‌گویی «انقلاب اسلامی» در بروجرد

گروه فرهنکی: جشنواره نقالی و قصه‌گویی با موضوع «انقلاب اسلامی» امروز چهارشنبه، ٢٠ بهمن‌ماه در بروجرد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، جشنواره نقالی و قصه‌گویی با موضوع انقلاب اسلامی امروز چهارشنبه، ٢٠ بهمن‌ماه در تالار زرین‌کوب اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بروجرد برگزار شد.
این جشنواره به‌مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی به‌همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بروجرد و اداره تبلیغات اسلامی و با هدف آشنایی کودکان  با اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی برگزار شد.
این برنامه شامل بخش‌های مختلفی ازجمله خاطره‌گویی، شعرخوانی، نقالی و بخش مسابقه فرهنگی بود.
فاطمه عمادی، مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بروجرد در رابطه با این برنامه، گفت: به‌مناسبت دهه فجر برنامه‌های مختلفی در حال برگزاری است که یکی‌از مهمترین برنامه‌های دهه فجر امسال نقالی قصه‌ها و روایت‌های انقلاب است.
وی اضافه کرد: این برنامه امروز با حضور 160 نفر از دانش‌آموزان ابتدایی و با همکاری تبلیغات اسلامی، ارشاد، آموزش و پرورش و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره 2 برگزار شد.
عمادی ادامه داد: این اجرا با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان با روایت‌های انقلاب است که با این برنامه رشادت‌ها و دلاورمردی‌های دوران انقلاب برای نسل جدید بازگو می‌شود که این اجرا توسط امینیایی برگزار شد.
وی از برگزاری جشنواره پوسترسازی در دهه فجر خبر داد و افزد: این جشنواره در مرکز شماره 2 برگزار شد که برای دومین سال این برنامه اجرا و دانش‌آموزان دختر مقطع دبیرستانی فنی و حرفه‌ای به خلق آثار پرداختند.
عمادی اضافه کرد: در این برنامه پنج نفر به‌عنوان برگزیده انتخاب شدند که هدایای ویژه‌ای به آنها اهدا شد.
captcha