دیدار معاون رئیس جمهور با خانواده شهدا و جانبازان یزدی+عکس
کد خبر: 3572692
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۶

دیدار معاون رئیس جمهور با خانواده شهدا و جانبازان یزدی+عکس

گروه فرهنگی: معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و استاندار یزد با خانواده های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران استان یزد دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآنی(ایکنا) از یزد، حجت الاسلام سیدمحمدعلی شهیدی، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و هیئت همراه، سیدمحمد میرمحمدی استاندار یزد، عباس حیدری مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری، احمد ابراهیمی مدیرکل بنیاد شهید استان شب گذشته با خانوادۀ شهدا، جانبازان و آزادگان استان دیدار و گفت‌وگو کردند.
معاون رئیس جمهور، استاندار یزد و هیئت همراه در ابتدا با محمدرضا رحیمی آزاده و جانباز هشت سال دفاع مقدس و همسر وی دیدار کردند و این آزادۀ سرافراز خاطراتی از دوران اسارت خود بیان کرد.
دیدار معاون رئیس جمهور با خانواده شهدا، جانبازان یزدی+عکس
حجت الاسلام شهیدی و میرمحمدی استاندار یزد سپس در منزل جواد فتاحی اردکانی حضور یافتند و با این جانباز 70 درصد نخاعی که در جبهۀ فاو به فیض جانبازی رسیده بود و همسر وی دیدار و گفت‌وگو کردند.
دیدار معاون رئیس جمهور با خانواده شهدا، جانبازان یزدی+عکس
نمایندۀ ولی فقیه و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و استاندار یزد همچنین با حضور در منزل پدر شهیدان محمدحسن و محمدجواد ساعت ساز و جانبازان محمدحسین و ولی ساعت ساز با غلامرضا ساعت ساز پدر این شهیدان والامقام و رقیۀ شاهی مادر شهیدان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس دیدار و گفت‌وگو کردند و مادر شهیدان ساعت ساز به بیان خاطراتی از فرزندان خود پرداخت.
دیدار معاون رئیس جمهور با خانواده شهدا، جانبازان یزدی+عکس
یادآور می شود حجت الاسلام والمسلمین شهیدی ضمن ابلاغ سلام مقام معظم رهبری و رئیس جمهوری اسلامی ایران با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از رحیمی جانباز و آزادۀ سرافراز، فتاحی جانباز هشت سال دفاع مقدس و پدر و مادر شهیدان ساعت ساز تجلیل کرد.
captcha