کسب رتبه در مسابقات و التزام شیرینی آوردن + عکس
کد خبر: 3573089
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰

کسب رتبه در مسابقات و التزام شیرینی آوردن + عکس

گروه جلسات و محافل: جلسه آموزش قرآن حسن ابراهیم‌آبادی با حضور پسران نوجوان پنجشنبه‌ها در حسینیه هدایت برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، جلسه آموزش قرآن حسن ابراهیم‌آبادی، قاری و مدرس قرآن، پنجشنبه‌ها با حضور پسران نوجوان در حسینیه هدایت واقع در خیابان 17 شهریور، بلوار قیام، کوچه رقیب‌دوست از ساعت 17 الی 19 برگزار می‌شود که هفته نیز برپا شد.

جلسه قرآنی با حضور والدین/ کسب رتبه در مسابقات و التزام شیرینی آوردن+عکس

این جلسه به دو بخش تجوید و صوت و لحن از ساعت 17-18 و صوت و لحن ویژه قاریان قوی‌تر از ساعت 18-19 برگزار می‌شود و قرآن‌آموزان به ارائه تلاوت‌های تقلیدی به صورت انفرادی و گروهی می‌پردازند. در این دوره، قرآن‌آموزان، تلاوت‌های استادان محمد صدیق منشاوی و شحات انور را تقلید و در جلسه ارائه می‌دهند.

این جلسه صمیمی که متشکل از قرآن‌آموزان مستعدی است که در بیشتر مسابقات قرآن، موفق به کسب رتبه‌های ممتاز می‌شوند و قانونی وجود دارد که هرکس در مسابقات مقام بیاورد، باید برای اعضای جلسه شیرینی بیاورد.

جلسه قرآنی با حضور والدین/ کسب رتبه در مسابقات و التزام شیرینی آوردن+عکس

حسن ابراهیم‌آبادی که 25 سال است، جلسه‌داری می‌کند، در روزهای یکشنبه و پنجشنبه از ساعت 17 الی 19 در حسینیه هدایت، دو جلسه قرآن برگزار می‌کند. حسینیه هدایت هر فصل، برای این جلسه قرآن ثبت نام به عمل می‌آورد.

جلسه قرآنی با حضور والدین/ کسب رتبه در مسابقات و التزام شیرینی آوردن+عکس

در این جلسه قرآن، اعضای جلسه با والدین خود به جلسه می‌آیند که پدر و مادر در جریان کار قرار می‌گیرند و هم به بچه‌ها انرژی می‌دهند.

حسن ابراهیم‌آبادی در پایان جلسه، توصیه‌ای به پدرومادرها کرد و گفت: ضمن اینکه فرزندان خود را در کلاس‌های مختلف مثل زبان، ورزش و... ثبت‌نام می‌کنند در کلاس‌های قرآن هم ثبت نام کنند تا فرزندانشان از نظر اخلاقی، تربیتی دچار مشکل نشوند. 

مطالب مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
شریعتی
|
Japan
|
۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۳:۳۲
0
0
با سلام
در شهر مشهد مقدس هم جلسه ای به نام دارالقرآن شهید عاصمی در حال برگزاری است و در آنجا قرآن آموزان هم دوره های روخوانی و روانخوانی را می گذرانند و هم تلاوت تقلیدی را انجام میدهند.
در آنجا قران آموزان تلاوتهای اساتید بزرگ مصری مانند استاد شحات انور، استاد کامل یوسف و ... تقلید می کنند .
علی اصغر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۵:۴۷
0
0
عالی هستند استاد حسن ابراهیم آبادی ✌
captcha