محفل قرآنی با حضور قاریان بین‌المللی در مشهد برگزار می‌شود
کد خبر: 3573249
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۵

محفل قرآنی با حضور قاریان بین‌المللی در مشهد برگزار می‌شود

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌‌نهاد: به مناسبت گرامیداشت شهدای مدافع حرم، محفل قرآنی با حضور جمعی از قاریان بین‌المللی در مشهد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به مناسبت گرامیداشت شهدای  مدافع حرم، محفل قرآنی با حضور جمعی از قاریان و حافظان بین‌المللی یکشنبه، 24 بهمن‌ماه برگزار می‌شود.
در این محفل قرآنی، محمد‌جواد کاشفی و مجتبی فرد‌فانی به ترتیب ‌قاری و حافظ بین‌المللی به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید خواهند پرداخت و همچنین احسان سوختانلو ‌اجرای برنامه دارد.
در این مراسم معنوی، محمد‌رضا دربان‌ملک، قاری نوجوان به تلاوت قرآن‌ کریم می‌پردازد و همچنین دیگر اساتید و خادمان قرآنی برجسته کشور اجرای برنامه دارند.
گفتنی است؛ این جلسه قرآن از سال 1388 با هدف تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر توسعه، نشر و اعتلای علوم قرآنی در مشهد تأسیس شد و هر هفته(یکشنبه شب) بطور سیار در منازل و ثابت در مکان دائمی جلسه قرآن اهل بیت(ع) یعنی دارالقرآن مکتب‌الزهراء برگزار می‌شود.
یادآور می‌شود، این مراسم معنوی از ساعت 19:30 تا 21:30 در منزل ابراهیم الهی، خادم قرآن واقع در مشهد، نبش فرامرز عباسی 54، پلاک 698 برپا می‌شود که علاقه‌مندان به یادگیری می‌توانند در این محافل و جلسات و در کلاس‌های تخصصی آموزش قرائت قرآن حضور یابند.
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سید محمد حسینی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۲۳:۲۹
0
0
این جلسه بهترین جلسه قرآن در منطقه فرامرز عباسی است و استاد آقای الهی خیلی خوب جلسه را میگرداند . برادرشون آقا اسماعیل همینطور .دعا میکنم همیشه سالم باشند و جلساتشون برقرار باشه .ممنون
sadat
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۴:۵۸
0
0
لطفا تصاویری از برگزاری این جلسات بذارید
خیلی ممنون
جعفر رمضانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۰:۵۴
0
0
آفرین بر استاد الهی ، جلسه اختتامیه تون کی هست ، لطفا اطلاع رسانی کنید
captcha