افتتاح ساختمان جدید شعبه انصار جامعةالقرآن با حضور حجت‌الاسلام طباطبایی
کد خبر: 3573355
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۷

افتتاح ساختمان جدید شعبه انصار جامعةالقرآن با حضور حجت‌الاسلام طباطبایی

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: ساختمان جدید شعبه انصار مؤسسه جامعةالقرآن الکریم استان تهران افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، هشتمین محفل انس با قرآن در شعبه انصار کرج، همراه با افتتاح ساختمان جدید شعبه انصار با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدمهدی طباطبایی، رئیس مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت جامعةالقرآن الکریم و اهل‌البیت(ع) و قدسیه طباطبایی مدیرکل جامعة‌القران کریم استان تهران و مسئولان شعب استان البرز و کرج و سایر قرآنیان برگزار شد.
این برنامه با قرائت قرآن توسط محمدحسین عباسلو، یکی از حفاظ خردسال آغاز شد در ادامه علیرضا اسحاقی به خطابه‌خوانی پرداخت. سپس محمدحسین عباسلو، محمدمهدی آدینه، محمدرضا حاج‌محمدی، علی منوچهری، مهدی صادقیان، طه قربان خانلو گروه مرتلین از قراء به همخوانی سوره احقاف پرداختند.
در ادامه نیز گروه تخصصی حفاظ کل جامعة‌القرآن کریم کرج به سؤالات حاضران پاسخ دادند، سپس حجت‌الاسلام والمسلمین سید‌محمدمهدی طباطبایی به سخنرانی پرداخت و در پایان این مراسم از خیرین و مسئولان تجلیل به عمل آمد.
اختتامیه این مراسم اقامه نماز جماعت با حضور مدیر مؤسسه جامعةالقرآن الکریم و اهل‌البیت(ع) و حضور در بارگاه ملکوتی شهدای گمنام و توسل به آنها و افتتاح ساختمان جدید شعبه انصار بود.
captcha