سمینار علمی طب تسکینی و مراقبت معنوی برگزار می‌شود
کد خبر: 3574092
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۰

سمینار علمی طب تسکینی و مراقبت معنوی برگزار می‌شود

گروه سلامت: مدیر گروه پرستاری دانشگاه تربیت مدرس از برگزاری اولین سمینار علمی طب تسکینی و مراقبت معنوی در این دانشگاه خبر داد.

حسن ناوی‌پور، مدیرگروه پرستاری دانشگاه تربیت مدرس در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، از برگزاری اولین سمینار علمی طب تسکینی و مراقبت معنوی در این دانشگاه خبر داد.

وی اظهار کرد: این سمینار به منظور آموزش دانشجویان مقطع ارشد و دکتری پرستاری این دانشگاه و سایر دانشکده‌های پرستاری دانشگاه‌های علوم پزشکی در حوزه‌ مراقبت معنوی و طب تسکینی برگزار می‌شود. اولین سمینار علمی طب تسکینی و مراقبت معنوی روز چهارشنبه 27 بهمن‌ماه سال جاری با حضور عبدالرحیم حزینی عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار می‌شود.

وی افزود: سخنران و مدرس این سمینار پیش‌ از این دوره‌های مختلف طب تسکینی و مراقبت معنوی را در بیمارستان فیروزگر نیز برگزار کرده‌است. در این سمینار سعی می‌شود به ابعاد مختلف مراقبت معنوی در بیماران end stage و همراهان آنها همچنین کاهش درد در این بیماران پرداخته شود.

وی با اشاره به برنامه‌های این دانشگاه در حوزه مراقبت‌های معنوی بیان کرد: برنامه‌های پژوهشی بسیار زیادی در حوزه سلامت و مراقبت معنوی به ویژه در حوزه پایان‌نامه‌های دانشجویی در گروه پرستاری این دانشگاه  انجام می‌شود.

گفتنی است این نشست علمی در سالن شماره 5 دانشکده پزشکی ساعت 10 تا 12 روز چهار‌شنبه 27 بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

captcha