مراسم سالروز تأسیس مجموعه «نفحات‌القرآن» برگزار می‌شود
کد خبر: 3574391
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۵
28 بهمن؛

مراسم سالروز تأسیس مجموعه «نفحات‌القرآن» برگزار می‌شود

گروه جلسات و محافل: نخستین سالگرد تأسیس رسمی نفحات‌القرآن با سخنرانی سیدمحسن موسوی‌بلده و تلاوت رحیم خاکی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، محفل انس با قرآن کریم، پنجشنبه 28 بهمن‌ماه، به مناسبت اولين سالگرد تأسيس دارالقرآن نفحات‌القرآن با سخنرانی سیدمحسن موسوی‌بلده، پیشکسوت قرآنی و با تلاوت رحیم خاکی، قاری بین‌المللی در محل این موسسه واقع در میدان شهدا، خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، خیابان کیا، نبش بن‌بست مینو برگزار می‌شود.

اولین سالگرد مجموعه «نفحات القرآن»

همچنین در این محفل قرآنی، گروه همخوانی «سبیل الرشاد» به اجرای برنامه خواهد پرداخت. در این محفل قرآنی علاوه بر اهدای جوایز و هدایای متبرکه به حاضران، سفره اطعام قرآن نیز مهیا می‌باشد.

مجموعه نفحات‌القرآن از سال 1392 فعالیت قرآنی خود را به صورت غیر رسمی در مدارس و موسسات قرآنی و برگزاری جلسه قرآن هفتگی و فعالیت رسانه‌ای آغاز کرده و از بهمن‌ماه سال 1394 به صورت رسمی، فعالیت خود را در برپایی کرسی‌های تلاوت قرآن در مساجد و مدارس و دارالایتام‌ها گسترش داده است.

یادآور می‌شود، در مراسم افتتاحیه رسمی این دارالقرآن، سال گذشته 23 بهمن‌ماه، حجت‌الاسلام حمید محمدی، دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور به سخنرانی و محمدحسین سعیدیان، قاری بین المللی به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید پرداخت.

مطالب مرتبط
captcha