«آرام می‌گیریم» شعائر انقلابی را متعهدانه به تصویر کشیده است
کد خبر: 3574567
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۴
بیانیه جمعی از خانواده شهدای مدافع حرم؛

«آرام می‌گیریم» شعائر انقلابی را متعهدانه به تصویر کشیده است

گروه هنر: در پی استقبال مخاطبین از سریال تلویزیونی «آرام می‌گیریم»، جمعی از خانواده‌های شهدا و رزمندگان مدافع حرم در تحسین این مجموعه تلویزیونی خطاب به رئیس سازمان صدا و سیما و سازمان بسیج بیانیه‌ای تنظیم و ارسال کردند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) در پی استقبال مخاطبین از سریال تلویزیونی «آرام می‌گیریم» به کارگردانی روح‌الله سهرابی و تهیه‌کنندگی فرهاد گلی که این روزها از شبکه دو سیما پخش می‌شود، جمعی از خانواده‌های شهداء و رزمندگان مدافع حرم در تحسین این مجموعه تلویزیونی، ضمن تقدیر و تشکر از عوامل تولید، خطاب به رئیس سازمان‌ صداوسیما و رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیانیه‌ای تنظیم و ارسال کردند.

در متن این بیانیه آمده است:

«محضر رئیس محترم سازمان صدا و سیما جناب دکتر عبدالعلی علی‌عسگری و سازمان بسیج مستضعفین، سردار غلامحسین غیب‌پرور

با عرض سلام و احترام

همانطور که مستحضرید سریال تلویزیونی «آرام می‌گیریم» هر شب از شبکه دو سیما پخش می‌شود که مورد استقبال مخاطبین و هموطنان عزیز قرار گرفته است. این سریال که برخوردار از ملودرامی اجتماعی است، لحظاتی از رشادت و شهادت فرزندان برومند میهن عزیزمان در مرزهای کشور و دفاع از حریم اهل بیت (ع) را به تصویر می‌کشد.

جای بسی خوشحالی است که کارگردان و عوامل این سریال بدون هیچ دغدغه‌ای از برچسب شعارزدگی، شعائر دینی و انقلابی را متعهدانه در زیباترین شکل ممکن و با تمام وجود به تصویر می‌کشند. ارزش این بدان معناست که در این دوره، استفاده از نام یا تصاویر شهدا که دارای اهمیت والایی است، شعار تلقی شده و عوامل آن به بهانه‌های مختلف مورد هجمه و سرزنش قرار می‌گیرند، ولیکن عوامل این مجموعه تلویزیونی بدون نگرانی از هجمه جریان‌های نامحرم، لحظه‌ها و تصاویر ارزشی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و خانواده معظم شهدای مدافع حرم را به نمایش می‌گذارند.

بدین‌وسیله این بیانیه که جهت حمایت از این مجموعه فاخر تلویزیونی و تقدیر و تشکر از زحمات عوامل سریال به ویژه کارگردان و تهیه‌کننده، به امضای جمعی از خانواده‌های شهدای مدافع حرم و رزمندگان مدافع حرم رسیده است به حضورتان ارسال می شود.»

گفتنی است در جمع امضاکنندگان این بیانیه نام خانواده‌های شهدای مدافع حرم همچون نیکزاد، رضوانی، رحیمی، عزیزی، ملکی، اسدالهی، یارمحمدی، حسینی، مهدی پور، مختاربند، بهاری، کسایی و ... به چشم می‌خورند. 

captcha