توزیع 10 هزار نسخه‌ای کتابی درباره خطبه فدکیه
کد خبر: 3574933
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۱
دهقان خبر داد:

توزیع 10 هزار نسخه‌ای کتابی درباره خطبه فدکیه

گروه ادب: مدیر اجرایی انتشارات «دلیل ما» از توزیع و عرضه 10 هزار نسخه از کتابی درباره خطبه فدکیه با عنوان «مادرمان چه گفت» خبر داد.

مجتبی دهقان، مدیر اجرایی انتشارات «دلیل ما» در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) درباره برنامه‌های این انتشارات در ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: تمام منشورات انتشارات «دلیل ما» که مربوط به سیره و زندگی حضرت فاطمه زهرا(س)، فضائل و مناقب آن حضرت است و بیش از 45 عنوان را دربرمی‌گیرد، با تخفیف ویژه در این ایام عرضه خواهد شد.

وی افزود: یکی از آثاری که به تازگی از چاپ خارج شده، با عنوان «مادرمان چه گفت» درباره خطبه فدکیه آن حضرت است که تاکنون 10 هزار عنوان از آن توزیع شده است. در این کتابچه 66 فراز از خطبه یادشده آمده و محمدباقر انصاری تنظیم و تدوین آن را انجام داده است.

دهقان با بیان اینکه این اثر دارای مفاهیم بلندی است، ادامه داد: با توجه به اینکه اغلب مخاطبان فرصت اندکی برای مطالعه دارند، از این رو این اثر با گزینش فرازهای مهم از خطبه فدکیه سعی کرده نیاز مخاطبان را رفع کند و آنها دسترسی آسان‌تری به این اثر داشته باشند.

وی در ادامه گفت: کتاب «مادرمان چه گفت» در قطع جیبی و در 96 صفحه و با قیمت 3000 تومان از سوی انتشارات «دلیل ما» به چاپ رسیده و با تخفیف 40 درصدی عرضه می‌شود و در صورتی که هیئات مذهبی، سازمان و نهادهای گوناگون و ... این اثر را بخواهند، با آرم نهاد یا سازمان مربوط چاپ و عرضه می‌شود.

مدیر اجرایی انتشارات «دلیل ما» همچنین به موسوعه حضرت زهرا(س) اشاره و بیان کرد: این موسوعه شامل 25 مجلد بوده و اثر جامع حدیثی است و همچنین روایاتی که به حضرت فاطمه زهرا(س) رسیده را در برمی‌گیرد. این مجموعه به زبان عربی است که در مجموعه منشورات مربوط به ایام فاطمیه جای گرفته است.

captcha