رقابت 10 هزار دانش‌آموز در مسابقات علمی سازمان بسیج دانش‌آموزی همدان
کد خبر: 3574954
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۰

رقابت 10 هزار دانش‌آموز در مسابقات علمی سازمان بسیج دانش‌آموزی همدان

گروه فرهنگی: مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان عنوان کرد: پنجشنبه، 28 بهمن‌ماه همزمان با سراسر کشور، آزمون مسابقه علمی با حضور 10 هزار دانش‌آموز در دو مقطع ابتدایی و راهنمایی برگزار خواهد شد.

محمد‌تقی امیدی ساکت، مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از همدان، اظهار کرد: پنجشنبه، 28 بهمن ماه همزمان با سراسر کشور، آزمون مسابقه علمی با حضور 10 هزار دانش آموز در دو مقطع ابتدایی و راهنمایی در  سراسر استان برگزار خواهد شد.
وی افزود: در این ماراتن علمی، که فردا رأس ساعت هشت و نیم صبح در مدارس طالقانی، مدرسه امام خمینی(ره)، شاهد ابن سینا و مدارسی که دارای سالن‌های با ظرفیت 200 نفر هستند برگزار خواهد شد، 10 هزار دانش آموز در دو مقطع دختران و پسران به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت و با توجه به گستردگی این برنامه، این مسابقه در مناطق مختلف استان نیز برگزار خواهد شد.
امیدی ساکت، هدف از برگزاری این مسابقه علمی را روشن شدن وضعیت علمی و تحصیلی دانش آموزان، کمک به خانواده‌ها جهت دستیابی آسان‌تر به نقاط قوت و ضعف تحصیلی فرزندانشان، تمرین در یک رقابت کشوری، ایجاد انگیزه برای تقویت مطالعه در میان دانش آموزان، ایجاد آمادگی در دانش آموزان پایه ششم برای آزمون مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان عنوان کرد.
مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه انصارالحسین(ع) استان ادامه داد: این مسابقه برگرفته از اندوخته‌های علمی پنج ماهه پایانی سال تحصیلی شامل مهر تا بهمن ماه دانش آموزان است و برگزیدگان بخش شهرستانی، استانی و کشوری در پایان مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.
captcha