اجرای نمایش فاطمی«ریحانه» از فردا در پردیس تئاتر تهران
کد خبر: 3574989
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۱

اجرای نمایش فاطمی«ریحانه» از فردا در پردیس تئاتر تهران

گروه هنر: نمایش «ریحانه» به نویسندگی و کارگردانی سیروس همتی از فردا پنج‌شنبه 28 بهمن، در سالن استاد مشایخی پردیس تئاتر تهران اجراهای خود را آغاز خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) پس از بهره‌برداری از پردیس تئاتر تهران در هفته گذشته و طبق گفت‌و‌گوی ایکنا با شهرام کرمی؛ مدیر پردیس تئاتر تهران مبنی بر اجرای نمایش‌های فاطمی به عنوان افتتاح رسمی سالن‌های نمایشی این مجموعه، علاقه مندان به نمایش‌های دینی و ارزشی از فردا پنج شنبه 28 بهمن، در یکی از سالن‌های آن موسوم به استاد مشایخی می‌توانند به تماشای نمایش فاطمی «ریحانه» بنشینند.

«ریحانه» به نویسندگی و کارگردانی سیروس همتی داستان و روایتی امروزی را در بردارد که البته روایت آن از ماجرای باغ فدک حضرت زهرا(س) وام گرفته است.

اما داستان نمایش «ریحانه» راجع به قطعه زمینی است که به شخصی به نام ریحانه به ارث می‌رسد اما او برای دریافت و تصاحب این زمین که حق شرعی و قانونی اوست با مشکلات و معضلاتی دست به گریبان می‌شود که کشمکش به وجود آمده قصه نمایش را شامل می‌شود.

این گزارش حاکی است، نمایش «ریحانه» که با همکاری مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری تولید شده در دهه نخست اسفند و در آستانه سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در تماشاخانه مهر حوزه هنری اجراهای خود را دنبال خواهد کرد.

یادآور می‌شود، علاقه‌مندان به تماشای این نمایش از فردا پنجشنبه هر روز ساعت 18 می‌توانند به پردیس تئاتر تهران واقع در بزرگراه امام علی(ع)، اتوبان شهید محلاتی شرق، خیابان شهید شاه‌آبادی جنوبی، بعد از میدان مالک اشتر، خیابان بقایی مراجعه نمایند.

امیرسجاد دبیریان

 

    

captcha