سیاست رسانه‌ای حزب‌الله مشخص است
کد خبر: 3575369
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۷

سیاست رسانه‌ای حزب‌الله مشخص است

گروه بین‌الملل: روابط ‌عمومی حزب‌الله لبنان با یادآوری این مطلب که سیاست اطلا‌ع‌رسانی و رسانه‌ای این جنبش مشخص و متقن است، نسبت به درج خبر رویترز مبنی بر «پیام حزب‌الله برای ترامپ» واکنش نشان داد.

سیاست رسانه‌ای حزب‌الله مشخص است
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه خبری العهد وابسته به جنبش مقاومت اسلامی لبنان(حزب‌الله)، واحد روابط‌ عمومی این جنبش افزود: سیاست رسانه‌ای حزب‌الله شناخته شده است، لذا برای بیان مواضع خود از آنچه که «منابع آگاه» و یا «منابع نزدیک به حزب‌الله» خوانده می‌شود، مطلقاً استفاده نمی‌کند.
این واحد همچنین با اشاره به خبر خبرگزاری انگلیسی «رویترز» در خصوص ارزیابی یک منبع نزدیک به حزب‌الله از اظهارات «سیدحسن نصرالله»، دبیرکل حزب‌الله در مراسم سالگرد شهادت سرداران پیروزی که پنج‌شنبه، 28 بهمن برگزار شد، تأکید کرد: احدی از مقامات حزب‌الله این گونه موضع‌گیری نمی‌کند.
گفتنی است، خبرگزاری رویترز با درج خبری نوشت: «یک منبع نزدیک به حزب‌الله به خبرگزاری رویترز گفته است که سخنان روز پنجشنبه سیدحسن نصرالله، با هدف رساندن پیامی روشن به دولت ترامپ مطرح شده است».
این منبع همچنین به رویترز گفته است: «حزب‌الله تاکنون هیچ نگرانی از روی کار آمدن ترامپ در آمریکا نداشته است، حتی هفته گذشته او را احمق نامید و خطوط قرمزی برای او در زمینه هرگونه تهدید علیه لبنان یا اقدام علیه حضور حزب‌الله در سوریه ترسیم کرد؛ سخنان نصر‌الله پیامی روشن برای دولت ترامپ داشت و آن اینکه حزب‌الله می‌تواند منافع آمریکا را با حمله به مراکز حیاتی اسرائیل، هدف قرار دهد».
captcha