شرکت 1650 نفر کردستانی در مسابقه قرآن طلیعه نور
کد خبر: 3575581
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱

شرکت 1650 نفر کردستانی در مسابقه قرآن طلیعه نور

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کردستان از مشارکت 1650 نفر کردستانی در مسابقه قرآن طلیعه نور در این شهرستان خبر داد.

ناصر علیپور، رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کردستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، اظهار کرد: برگزاری مسابقات و برنامه‌های قرآنی در شرایط کنونی جزء نیازهای اساسی جامعه و به‌ویژه جوانان و نوجوانان است چراکه این کار زمینه‌ساز جذب جوانان به فعالیت‌های قرآنی است.

وی افزود: با برگزاری مسابقات و جشنواره‌های قرآنی می‌توان زمینه انس و الفت بیشترجوانان و نوجوانان به قرآن کریم را فراهم کرد و هم ایجاد رغبت و انگیزه در آنان برای شرکت در این مسابقات را ایجاد کرد.

علیپور  با اشاره به برنامه‎های کمیته قرآنی در راستای ترویج فرهنگ قرآنی بیان کرد: مسابقه مفاهیم قرآن کریم با عنوان طلیعه نور به مناسبت دهه مبارک فجر در کردستان برگزار می‌شود.

وی با اعلام اینکه این مسابقه قرآنی به صورت پیامکی بوده و تمام اقشار مختلف مرم می‌توانند در آن شرکت کنند، عنوان کرد: در قالب این مسابقه سه سوال از آیات مختلف قرآن در مورد سبک زندگی اسلامی مطرح شده است.

رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کردستان مهلت ارسال پاسخ را ۳۰ بهمن ماه جاری عنوان کرد و یادآور شد: شرکت کنندگان پاسخ صحیح را به سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۱۳۴۱۰۰۰۲۰۸ ارسال کنند و در پایان به شرکت‌کنندگانی که پاسخ صحیح داده باشند، جوایز نفیس اهدا خواهد شد.

captcha