جزئیات اختتامیه طرح‌های «سراج» و «دوشنبه‌های قرآنی»
کد خبر: 3575856
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵

جزئیات اختتامیه طرح‌های «سراج» و «دوشنبه‌های قرآنی»

گروه مسابقات: جزئیات بیشتر مراسم اختتامیه مسابقات قرآنی «سراج» و طرح «دوشنبه‌های قرآنی» اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، آیین اختتامیه چهارمین دوره مسابقات جلسات قرآنی شهر تهران با عنوان «سراج» و طرح دوشنبه‌های قرآنی سازمان فرهنگی ـ هنری شهرداری تهران، سه‌شنبه، سوم اسفندماه در تالار شیخ صدوق(ره) آستان حرم عبدالعظیم الحسنی(ع) برگزار می‌شود.
این مراسم که با حضور محمود صلاحی، رئیس سازمان فرهنگی ـ هنری شهرداری تهران، حجت‌الاسلام ناصری‌پور، معاون فرهنگی سازمان، علی‌اکبر توپچی، رئیس فرهنگ‌سرای قرآن و دبیر کانون قرآنیان سراج و سایر قرآنیان و اساتید قرآنی کشور همراه است، با تلاوت رسول تمجید، رتبه نخست رشته تلاوت تحقیق در مقطع بالای 18 سال آغاز می‌شود.
اجرای این برنامه با عباس سلیمی، پیشکسوت قرآنی کشورمان همراه است و در ادامه علی‌اکبر توپچی، رئیس فرهنگ‌سرای قرآن و دبیر کانون قرآنیان سراج به ارائه گزارشی در خصوص روند اجرای مسابقات سراج و همچنین طرح دوشنبه‌های قرآنی می‌پردازد.
پخش کلیپ و اجرای یکی از استعدادهای شناسایی شده در چهارمین دوره مسابقات جلسات قرآنی شهر تهران «سراج» با عنوان «امیرحسن لندرانی» رتبه نخست رشته ترتیل در مقطع زیر 12 سال از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این اختتامیه است.
سخنرانی محمود صلاحی، رئیس سازمان فرهنگی ـ هنری شهرداری تهران و قرائت پیام یکی از مراجع عظام از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده است. همچنین حسن ختام این برنامه اجرای گروه تواشیح سبیل‌الرشاد و اهدای جوایز به برگزیدگان بوده است.
یادآور می‌شود، این مراسم، ساعت 18:30 در تالار شیخ صدوق(ره) آستان حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) برگزار می‌شود.
مطالب مرتبط
captcha