رابطه نیروی انتظامی با مردم همچون مستخدم و ارباب است
کد خبر: 3575991
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۳

رابطه نیروی انتظامی با مردم همچون مستخدم و ارباب است

گروه سیاست و اقتصاد: فرمانده انتظامی مازندران گفت: رابطه نیروی انتظامی با مردم مانند مستخدم در خدمت اربابش است و این نگاه باید در همه کارکنان نهادینه شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران امروز یکم اسفندماه 95 در ملاقات با آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در ساری با اشاره به اهمیت سلامت اداری گفت: بر اساس نظر سنجی‌هایی که در رده‌های اجرایی انجام شد مازندران در موضوع سلامت اداری و کارنامه یگانی در چند مولفه رتبه دوم کشور را کسب کرد.
وی افزود: رهبری اکید داشتند تا آنجایی که نماد حاکمیت هستند و مردم با آن سروکار دارند همچون کلانتری و پاسگاه‌ها در حوزه ساختاری و رفتاری برای مردم رضایت بخش باشد.
فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به برگزاری کلاس آموزشی در حوزه رفتاری، سبک زندگی برای کارکنان نیروی انتظامی مازندران تصریح کرد: پاسخگویی به مطالبات مردم و افزایش رضایتمندی مردم دو موضوعی است که ناجای استان آن را دنبال می کند.
وی افزود: رابطه نیروی انتظامی با مردم مانند مستخدم در خدمت اربابش است و این نگاه باید در بین همه کارکنان نهادینه شود و لازم است این دوره‌ها جهت ارتقای معرفت و مهارت افزایی مستمر باشد.
فرمانده نیروی انتظامی مازندران این استان را دارای ظرفیت و توانمندی زیادی در حوزه انتظامی دانست و افزود: این آموزش‌ها می‌تواند خدمات‌رسانی بهتری به مردم داشته باشد.
وی با بیان اینکه در حوزه‌های مختلف در ایام نوروز طرح‌های مختلف داریم که گزارش مبسوطی به زودی ارئه خواهد شد، افزود: امید است مردم با بودن امنیت احساس امنیت نیز داشته باشند.
captcha